دو خبر از نوکیا و ترکسل

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ،  رییس بخش تحول تجاری ترکسل این خبر را اعلام کرد.وی در گفت وگو با روزنامه ” زمان” چاپ ترکیه ، گفت :  درحال حاضر روی سیستم جدیدی کار می کنیم که ازطریق کارت اعتباری و امکانات شهرداری و ابزار انتقال ، امکان انتقال …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ،  رییس بخش تحول تجاری ترکسل این خبر را اعلام کرد.
وی در گفت وگو با روزنامه ” زمان” چاپ ترکیه ، گفت :  درحال حاضر روی سیستم جدیدی کار می کنیم که ازطریق کارت اعتباری و امکانات شهرداری و ابزار انتقال ، امکان انتقال اعتبار ( یا پول) را فراهم کنیم.
دراین سیستم پیش بینی شد ه چنانچه کاربر کارت اعتباری خود را گم کند و یا آنرا به سرقت ببرند ، کاربر می تواند  براحتی حسابهایش را مسدود یا باطل کند و از طریق مرکز تماس تلفنی ما حساب جدید بازکند.
نوکیا گوشی مدل ” اکسپرس موزیک ۵۶۳۰″ را عرضه کرد
*******
گوشی تلفن جدید نوکیا مدل ” اکسپرس موزیک ۵۶۳۰″ (Nokia 5630 XpressMusic) برای اولین بار به بازار عرضه شد.
به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” آل اباوت سیمبیان” ،  گوشی یاد شده ازسری گوشی دارای قابلیت متوسط نوکیا است و از طریق وب سایت شرکت نوکیا برای کاربران فنلاند ، آلمان و ایتالیا عرضه شد.
قیمت فروش این گوشی  در ایتالیا ۹۰/۲۳۹ یورو و در فنلاند ۲۵۵ یورو اعلام شده است.
قیمت فروش این گوشی درآلمان اندکی گران تر یعنی ۳۷۹ یورو اعلام شد.
 این گوشی باطرح آب نباتی و  ضخامت بسیار کم طراحی و ساخته شده است و دارای پلتفرم ” سیمبیان اس – ۶۰″ / Symbian S60 و جک هدفون ۵/۳ میلیمتری است.
گوشی تلفن همراه مدل Nokia 5630 XpressMusic دارای کلید های موسیقایی اختصاصی ، قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی به منظور افزایش میزان حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت ، قابلیت دسترسی  و استفاده از Nokia Music Store ، دوربین ۲/۳ مگاپیکسلی با فلاش و قابلیت آپلود ویدیویی  و عکس بطور مستقیم به  Ovi, Flickr ،  جک صوتی ۵/۳ میلیمتری و همچنین Facebook است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا