ثبات قيمت انواع سيم کارت ها در اولين روز هفته جاري

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از برخي از فروشندگان سيم کارت، برابر بودن ميزان عرضه و تقاضا باعث شده تا نوساني در قيمت سيم کارت ها ايجاد نشود.سيم کارت کارکرده کد “۱” به بهاي پنج ميليون و ۴۰۰ هزار ريال خريداري مي شود و به بهاي پنج ميليون و ۵۰۰ هزار ريال به فروش …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از برخي از فروشندگان سيم کارت، برابر بودن ميزان عرضه و تقاضا باعث شده تا نوساني در قيمت سيم کارت ها ايجاد نشود.
سيم کارت کارکرده کد “۱” به بهاي پنج ميليون و ۴۰۰ هزار ريال خريداري مي شود و به بهاي پنج ميليون و ۵۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت صفر کدهاي دو، سه و چهار به ترتيب با بهاي پنج ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۵۰ هزار ريال و سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال  به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي کارکرده کدهاي دو،سه، چهار به ترتيب با قيمت چهار ميليون ريال، سه ميليون و ۳۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۸۵۰ هزار ريال  معامله مي شود.
سيم کارت هاي صفر کدهاي “۵”، “۶”،”۷″ و “۸” به ترتيب به قيمت سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۸۰۰ هزار ريال و دوم ميليون و ۶۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
همچنين سيم کارت کارکرده کدهاي فوق به ترتيب با قيمت دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
سيم کارت هاي اعتباري همراه اول مانند سابق تا سقف ۵۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
در همين حال بازار سيم کارت هاي ثابت و اعتباري ايرانسل نيز به ترتيب به بهاي يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و ۱۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت هاي تاليا نيز بدون نوسان قيمت نسبت به گذشته با بهاي ۴۵۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا