غلظت خون را در این مرکز، به طور کامل حل کنید!

دیگر همه می­دانند که غلظت خون عوارض جبران ناپذیری مثل سکته قلبی یا مغزی دارد.

اگر به تازگی متوجه شدید که غلظت خون دارید و یا أنواع روشهای درمانی را امتحان کردید و جواب نگرفتید ما در اینجا پیشنهاد ویژه­ای برای شما داریم که از دست قرص­ها رهایی پیداکنید. فصد خونیک روش پیشرفته و بدون عوارض برای درمان غلظت خون است که مرکز پیشرفته ایران فصد با کمک جمعی از پزشکان و متخصصان، این کار را برای شما با دقت انجام می­دهند. در این مقاله مزیت های درمان غلظت خون در ایران فصد را برای شما شرح داده­ایم.

 از کجا بدانم غلظت خون دارم؟

غلظت خون را در این مرکز، به طور کامل حل کنید!

برای  پاسخ به این سئوال ابتدا باید غلظت خون را بشناسیم. این بیماری، غلظت غیر طبیعی گلبول های قرمز خون است. خون از اجزای جامد مانند گلبول های قرمز، گلبول های سفید و پلاکت ها تشکیل شده است. همچنین دارای یک جزء مایع به نام پلاسما است. غلظت خون با داشتن تعداد غیر طبیعی گلبول های قرمز خون (یک جزء جامد) در مقایسه با پلاسما (بخش مایع) تعریف می شود که به دو نوع اولیه و ثانویه طبقه بندی می شود.  اگر این علائم و نشانه را دارید در اولین فرصت آزمایش خون بدهید:

  • سردرد
  • سرگیجه.
  • خون دماغی که باعث تنگی نفس می شود.
  • فشار خون بالا.
  • اختلال بینایی.
  • فشار خون بالا.
  • عرق کردن در شب.
  • علت ناشناخته کاهش وزن
  • درد شدید مفاصل، تورم و حساسیت (نقرس).
  • مشکلات خونریزی، از جمله خونریزی مکرر بینی و کبودی آسان.
  • خارش پوست که ممکن است پس از حمام کردن در آب گرم بدتر شود.
  • احساس سوزن و سوزن در بازوها، پاها، دست ها یا پاها.
  • سوزش و قرمزی، به ویژه در صورت، دست ها و پاها.

چگونه غلظت خون را تشخیص دهیم؟

آزمایش‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد که به شما در تشخیص بیماری کمک کند اما مهم­ترین چیزی که باید به یاد بسپاریم این است که حتما تشخیص و درمان را به پزشک و علم پزشکی بسپاریم زیرا می­تواند اثرات جبران ناپذیری برای شما داشته باشد. برای اینکه کار شما را راحت کنیم یک مرکز درمانی برای تشخیص و درمان مشکل شما معرفی خواهیم کرد تا در کنار آزمایش خون و فصد خون، خدمات دیگری نیز دریافت کنید در ادامه برای بررسی درمان غلظت خون در ایران فصد با ما همراه باشید.

فصد خون چیست؟

غلظت خون را در این مرکز، به طور کامل حل کنید!

فصد خون با نام علمی فلبوتومی ، همان رگ زنی سنتی اما با روشهای پیشرفته و تخصصی است که در محیطی بهداشتی انجام می­شود. روش آن مثل آزمایش خون است؛ سوزنی وارد رگ شما شده و مقدار مشخصی خون را بیرون می­کشد. فصد خون باعث می­شود که تراکم گلبول های قرمز کاهش یافته و اکسیژن رسانی به بدن افزایش پیدا کند.

هشدار: از عوارض درمان غلظت خون در خانه این است که فردی ممکن است همزمان که غلظت خون و افزایش گلبول قرمز را تجربه می­کند، دچار کمبود پلاکت نیز باشد. این فرد اگر قرص آسپرین مصرف کند، شاید گلبول قرمز کاهش پیدا کند اما، پلاکت خون خود را نیز به طرز چشمگیری کاهش داده و در نهایت با مشکل اساسی تری مثل خونریزی و بند نیامدن آن مواجه می­شود که اگر داخلی باشد منجر به مرگ خواهد شد.

مرکز درمانی ایران فصد بهداشتی ترین مجهزترین پایگاه تخصصی فصد خون در کشور است که در کنار درمان شما ویزیت و چکاپ رایگان فاکتورهای پایش سلامت خون را نیز ارائه می­دهد. برای دریافت خدمات فصد خون اقدام کنید.

خدمات درمانی این مرکز در زمینه درمان غلظت خون

دریافت خدمات از ایران فصد یک فصد خون مدرن است و برای شما یک خدمت پرسود خواهد بود زیرا یک کادر درمانی مجرب در کنار شما هستند و علاوه بر ویزیت رایگان و چکاپ جنرال، پرونده سلامت خون برای شما تشکیل شده و پس از  فلبوتومی و سرم درمانی خاص، خون شما چکاپ خواهد شد. اینگونه شما بدون هیچ هزینه اضافی از سلامت خون خود مطمئن خواهید شد. اگر ورزشکار هستید این مرکز خون شما را از استروئید، سم‌ زدایی می­کند و مختص شما پرونده ورزشی تشکیل خواهد داد.

از خدمات دیگر این مرکز برای درمان غلظت خون به روش فلبوتومی می­توان به بررسی خون شما از لحاظ کمبود ویتامین اشاره کرد. سپس برای شما ویتامین‌تراپی و تقویت خون انجام خواهد شد. تحلیل نتایج  و پرونده شما در سیستم اتوماسیون ثبت خواهد شد تاغ در مراجعات بعدی سیر درمانی شما دیده شود. در طی درمان بنابه درخواست شما سم زدایی عمومی خون شما و تحلیل و ثبت وضعیت بدن به همراه طراحی درمان و مسیر اجرای سم زدایی انجام خواهد شد.

روش های درمانی

لازم است که ۸ تا ۱۲ ساعت زودتر ناشتا باشید یا غذا نخورید. هنگام حضور در مرکز کادر درمان به شما درباره کیفیت و چگونگی درمان توضیح خواهند داد. برای گرفتن خون، روی یک صندلی می‌نشینید یا دراز می‌کشید. فردی که خون را می گیرد از شما می خواهد که با دست خود را مشت کنید. سپس نواری به نام تورنیکت را دور بازوی شما می‌بندند. این کار باعث می‌شود رگ‌های شما کمی بیشتر بیرون بیایند تا راحت رگ گیری انجام شود و سوزن در جای مناسب قرار گیرد. سوزن به یک لوله کوچک متصل شده و اجازه می دهد خون شما در یک لوله آزمایش یا کیسه جریان یابد. چون برای درمان خون از بدن شما خارج می شود، مدت زمانی که این کار طول می کشد بستگی به مقدار خون مورد نیاز دارد. اکثر اوقات ۲-۳ دقیقه طول می کشد تا خون کافی برای  آزمایش و رقیق شدن خون دریافت شود.

وقتی خون مورد نیاز دریافت شد، پرستار یا تکنسین سوزن را از بازوی شما خارج می کند، تورنیکت را برمی دارد و ناحیه را بانداژ می کند. ممکن است از شما بخواهند که به آرامی محل را برای چند دقیقه فشار دهید تا خونریزی متوقف شود. حتی ممکن است برای چند ساعت از بانداژ استفاده کنید.

معرفی مرکز درمانی ایران فصد

غلظت خون را در این مرکز، به طور کامل حل کنید!

این مرکز با دانش و تجربه­ای که بیش از ۱۰ سال در درمان غلظت خون پیدا کرده است، با مراجعه حضوری شماا در مرکز با ویزیت رایگان، خون شما را نظر پزشک مجرب و در محیطی بهداشتی با نظارت متخصص فصد خون تحلیل، ارزیابی و سم زدایی می­کند. این مرکز پرونده­ ای در زمینه درمان غلظت خون برای شما تشکیل می­دهد تا پشتیبانان، مسیر درمان و سلامت شما را رصد کنند. از طرفی پزشک متخصص شما را تحت معاینات جامع و کامل بالینی رار داده و چکاپ سلامتی جنرال برای شما انجام می­دهد تا خیالتان از نبودن مشکلات خونی دیگر راحت شود درمان غلظت خون در ایران فصد یک تجربه بینظیر برای شماست زیرا تخصصی ترین مرکز در درمان غلظت خون است و کاملا” بهداشتی با علمی ترین متد روز دنیا شما را درمان می­کند.

اگر غیر بهداشتی فصد خون یا رگ گیری و حجامت برای غلظت خون انجام دهید، خود را در معرض انتقال بیماریهای لاعلاج بسیاری قرار داده­اید.

اگر در ایران فصد تحت درمان قرار بگیرید، با توجه به نتیجه آزمایش­های شما و معاینات بالینی که توسط متخصص صورت گرفته، به صورت رایگان الگوریتمی درمانی برای شما طراحی می­شود و شما از آن آگاه خواهید شد. سپس وضعیت سلامت کلی شما و غلظت خونتان به صورت خودکار بررسی و اطلاع رسانی می شود و با ثبت اطلاعات در سامانه ایران فصد، تحت نظارت سیستم کامپیوتری و با توجه به الگوریتم های درمانی مخصوص شما که توسط پزشک متخصص برنامه ریزی شده، سلامتی شما بطور کامل پایش می­شود و بطور فعال تحت نظر مراقبت‌های پزشکی رار می­گیرید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا