معرفی و دانلود بازی آرکید Shaq Fu: A Legend Reborn

Shaq Fu: A Legend Reborn از بازی های جدید اندرویدی در سبک آرکید می باشد که به تازگی نسخه ی اندرویدی آن منتشر شده است.

موبنا – محور اصلی داستان این بازی آرکید ، ستاره سال های پیش NBA یعنی شکیل اونیل می باشد ، این بازی با دارا بودن گیم پلی سرگرم کننده همراه با دورن مایه های ظنز به یکی از موفق ترین بازی های حال حاضر تبدیل شده است.

Shaq Fu: A Legend Reborn
Shaq Fu: A Legend Reborn

همانظور که در بالا اشاره کردیم داستان بازی در مورد شکیل اونیل می باشد که سال های پیش و در زمانی که نوزادی بی پناه در سرزمین چین بود توسط یک فرد دانا به سرپرستی گرفته می شود ، پس از رسیدن به سن نوجوانی به دلیل اینکه اندامی درشت نسبت به سایرین داشت به یک معبد فرستاده می شود تا فنون رزمی را یاد بگیرد. زمانی که فنون رزمی را یاد می گیرد می خواهد به سرزمین خود باز گردد که متوجه می شود خدای جهنم به زمین حمله کرده است و همه ی افراد معروف را به حالت شیطانی در آورده است و شما وظیفه دارید تا با خدای جهنم مبارزه کنید.

Shaq Fu: A Legend Reborn
Shaq Fu: A Legend Reborn

گیم پلی بازی بصورت Beat ‘em Up می باشد بدین صورت که بایستی با استفاده از مشت زنی و سایر کمبوها با دشمنان خود مبارزه نمایید ، در کنار دکمه ی اصلی شما که مشت زنی می باشد ، دکمه های دیگری را نیز مشاهده خواهید کرد که مربوط به مهارت های ویژه شما می باشند ، بعنوام مثال می توانید با استفاده از مشت قدرتی خود به زمین ضربه بزنید و دشمنان خود را نابود کنید و یا با مشت های خود سپر دشمنانتان را بشکنید. با استفاده از سکه هایی که در بازی دریافت می کنید می توانید مهارت های خود را در بازی افزایش دهید. طراحی هنری و گرافیکی بازی بسیار خوب و جالب می باشد که همراه با میان پرده های سینمایی کمیک ، بازی را جذاب تر می کند.

تصاویر بازی Shaq Fu: A Legend Reborn :

دانلود بازی Shaq Fu: A Legend Reborn :

معرفی و دانلود بازی آرکید Shaq Fu: A Legend Reborn

 منبع: اندرویدزوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا