سفر به سرزمینی مرموز و رؤیایی!

Badland 2 یک بازی ماجراجویی دو بعدی است. هدف شما در این بازی، رساندن موجودی بامزه و دوست‌داشتی به انتهای مسیری پر خطر است.

موبنا – جدا از پیچیدگی‌ها، مسیر شما به حدی زیبا و جذاب است که شاید در کمتر عنوانی از بازی‌های موبایل به چنین طراحی خیره کننده‌ای برخورد کرده باشید!

مرور بازی:

بازی روایت داستانی خاصی نداشته و به محض ورود، وارد یکی از مراحل می‌شوید. تنها کار لازم در این بازی هدایت موجودی کوچک و سیاه‌رنگ است که گاهی در بین راه همراهانی هم برای خودش پیدا می‌کند. در این بازی به ازای هر تعداد از این موجوداتی که به انتهای مسیر برسانید، امتیاز بیشتری به شما تعلق می‌گیرد. با رسیدن به انتهای هر مرحله، موجودات سیاه رنگ شما توسط مکنده‌ای قوی، جذب شده و به مرحله بعدی منتقل می‌شوند.

سفر به سرزمینی مرموز و رؤیایی!

گیم‌پلی این بازی به همین سادگی است که می‌بینید. هرچند رد کردن هر یک از این موانع که شامل اره‌های غول پیکر و لیزر و بسیاری موارد دیگر است، گیر و گورهای خودش را نیز دارد. موجود کوچک شما در طول مسیر شکل و اندازه‌ای ثابتی نداشته و در برخورد با آیتم‌هایی که در مسیر قرار دارند، تغییر سایز می‌دهد. هرچند این تغییر اندازه همه‌جا به نفع شما نخواهد بود و گاهی کار شما را برای رد کردن موانع سخت‌تر می‌کند. برای هدایت و کنترل این بازی هم تنها به دو انگشت خود و ضربه وارد کردن به صفحه نیاز خواهید داشت.

سفر به سرزمینی مرموز و رؤیایی!

در این بازی محیط‌های مختلفی به نام‌های Jungle، Frozen، Inferno و Infinity که هر یک نام یکی از دوره‌های زمانی در Badland است را تجربه خواهید کرد. هر یک از این محیط‌ها ۱۰ مرحله مختلف داشته و با احتساب مراحل اضافه، در مجموع تعداد مراحل بازی به ۵۰ مرحله می‌رسد. علاوه بر مراحل اصلی بازی، مراحل چالش روزانه و راش مود هم در بازی موجود است. هم‌چنین این بازی امکان رقابت با سایر بازیکنان و یا دوستان‌تان را نیز فراهم کرده است.

سفر به سرزمینی مرموز و رؤیایی!

اما قسمت اصلی و درواقع مهمترین وجه تمایز Badland با سایر بازی‌های گوشی‌های همراه، گرافیک خیره کننده‌اش است. طراحی و نورپردازی محیط‌ها به قدری جذاب است که گاهی نمی‌دانید باید به بازی ادامه بدهید یا محو تماشای زیبایی‌های این بازی شوید! طراحی و جزئیات هر مرحله با مرحله قبل خود فرق کرده و با عوض شدن هر محیط، تم بازی نیز عوض می‌شود. شاید اغراق نباشد اگر بگوییم طراحی گرافیکی Badland برگ برنده این بازی بوده است.

سفر به سرزمینی مرموز و رؤیایی!

طراحان بازی سعی کرده‌اند تمامی نکات مثبت نسخه قبلی را به این نسخه اضافه کرده و نیز جذابیت‌های گرافیکی را بالاتر ببرند و گیم‌پلی بازی را اندکی پیچیده‌تر کنند. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که به این نسخه از بازی اضافه شده، قابلیت حرکت در چهار جهت مختلف است که تجربه منحصر به فردی سفر به سرزمینی مرموز و رؤیایی!از محیط بازی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شاید تنها نکته آزاردهنده این بازی را بتوان تبلیغات بین هر مرحله دانست. تبلیغاتی که یا باید برای حذف شدن‌شان هزینه کنید و یا این‌که به ناچار تحمل‌شان کنید. اما بدانید و آگاه باشید، هیچ دلیلی نباید مانع شما از تجربه این عنوان منحصر به فرد، جذاب و خیره‌کننده شود!

اپ‌استور کافه‌بازار
  • سفر به سرزمینی مرموز و رؤیایی!
  • سفر به سرزمینی مرموز و رؤیایی!
  • سفر به سرزمینی مرموز و رؤیایی!
  • سفر به سرزمینی مرموز و رؤیایی!
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا