دانلود بازی اندروید باب اسفنجی شلوار مکعبی (+مود)

SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – باب اسفنجی شلوار مکعبی: نبرد برای بیکینی باتِن یک عنوان بسیار جذاب و سرگرم کننده در سبک اکشن و ماجراجویانه است که توسط شرکت اتریشی Purple Lamp Studios توسعه داده شد و در اواسط سال ۲۰۲۰ از سوی کمپانی THQ برای پلتفرم های نسل هشتم و کامپیوترهای خانگی عرضه شد.

موبنا – بعد از تقریباً نزدیک به ۷ ماه فاصله، بالاخره نسخه پورت شده این بازی برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر شد و با قیمت ۹.۹۹ دلار در گوگل پلی به معرض فروش قرار گرفت. منتشرکننده نسخه اندرویدی این بازی استودیوی آلمانی HandyGames است.

بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom یکی دیگر از بازی های منتشر شده با مضمون داستان های مربوط به کارتون و انیمیشن های SpongeBob یا همان شخصیت محبوب باب اسفنجی است. با اینکه تا به امروز چندین عنوان مختلف در همین مورد ساخته و منتشر شده بودند اما باید گفت که بدون شک SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom کامل ترین، زیباترین، گرافیکی ترین و خوش ساخت ترین آن ها تا به اینجای کار است.

 

دانلود بازی اندروید باب اسفنجی شلوار مکعبی (+مود)

در بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom شما در نقش باب اسفنجی و دوستان او مثل پاتریک، سندی و … هستید و باید در یک مأموریت مهم و ماجراجویانه، برای محافظت از شهر زیرآبی محبوب داستان های باب اسفنجی یعنی Bikini Bottom محافظت کنید! طبق داستان بازی، ارتشی از ربات های عجیب و غریب به این شهر هجوم آورده اند و باب اسفنجی و دوستانش تصمیم می گیرند تا آن ها را متوقف کنند.

دانلود بازی اندروید باب اسفنجی شلوار مکعبی (+مود)

بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom بسیار جذاب تر و فراتر از یک بازی معمولی موبایلی است و تلاش سازندگان به خصوص استودیوی HandyGames برای بازسازی نسخه موبایلی آن بسیار قابل تحسین است. نسخه موبایلی این بازی با شباهت خیلی زیادی به نسخه اصلی ساخته و بازسازی شده است و به همین دلیل باید گفت که این بازی در سطح عناوین حرفه ای و کنسولی قرار دارد.

دانلود بازی اندروید باب اسفنجی شلوار مکعبی (+مود)

تمام بخش های بازی کاملاً با طراحی های سه بعدی و گرافیک پرجزئیات ساخته شده اند. دقت بالای جزئیات در بخش های مختلف و طراحی های محیطی باعث شده تا این بازی به یک عنوان بسیار تکامل یافته تبدیل شود. ماهیت گیم پلی بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom به شکل بازی های جهان باز و نقش آفرینی طراحی شده و شما می توانید به صورت سوم شخص و در حالت ۳۶۰ درجه شخصیت اصلی بازی را مدیریت کنید و به صورت آزادانه به اطراف حرکت کنید.

دانلود بازی اندروید باب اسفنجی شلوار مکعبی (+مود)

در طول این بازی شما می بایست به شخصیت ها و شهروندان دیگر این شهر کمک کرده و مأموریت های مختلفی انجام دهید و در کنار آن، مأموریت اصلی یعنی نبرد با ربات ها را نیز دنبال کنید. بازی زیبا و خوش ساخت باب اسفنجی شلوار مکعبی: نبرد برای بیکینی باتِن بدون شک یکی از برترین بازی ها و حجیم ترین عناوینی است که می توان در دستگاه های اندرویدی تجربه کرد.

 

نکات تکمیلی:

  1. بازی آفلاین بوده و برای اجرای آن نیازی به اینترنت نیست.
  2. برای نصب بازی به حداقل ۲.۵ گیگابایت فضای خالی در حافظه دستگاه نیاز خواهید داشت.
  3. از بخش تنظیمات می توانید مقدار گرافیک و FPS را تغییر دهید تا بهترین گرافیک و عملکرد را مطابق با قدرت سخت افزاری دستگاهتان تجربه کنید.
  4. این بازی فقط روی دستگاه های arm64-v8a با حداقل اندروید ۸.۰ قابل نصب و اجرا است.
  5. در نسخه مود بازی شما Flower بی نهایت در اختیار دارید.

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hg.bfbb را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

دانلود فایل نصبی پولی بازی با لینک مستقیم – ۳۹ مگابایت

دانلود فایل دیتا پولی بازی با لینک مستقیم – ۲۴۴۵ مگابایت

دانلود فایل نصبی پولی/مود بازی با لینک مستقیم – ۳۹ مگابایت

دانلود فایل دیتا مود بازی با لینک مستقیم – ۲۲۵۰ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا