قیمت «هوآوی Mate 9» با تخفیف ویژه ۴۰۰ دلار شد

اگرچه گوشی هوشمند Mate 9 امکانات سال ۲۰۱۶ میلادی را در خود جا داده است، ولی باید گفت که در زمان ورود خود بهترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را شامل می‌شد و به همین خاطر همچنان یکی از بهترین گوشی‌های جهان است.

موبنا – از هفته گذشته پرچمدار گوشی‌های هوآوی یعنی Mate 10 Pro از طریق اپراتور AT&T وارد کشور آمریکا شد تا کاربران پس از پیش‌خرید این محصول بتوانند در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی آن ر در اختیار بگیرند. این شرکت چینی همچنین در تلاش است قراردادهایی را با فروشگاه اینترنتی آمازون منعقد کند تا آمریکایی‌ها از این طریق هم بتوانند گوشی پرقدرت مذکور را در اختیار بگیرند.

با این وجود پیش از آنکه پرچمدار جدید هوآوی به دست کاربران آمریکایی برسد، این شرکت هم‌اکنون آخرین گوشی هوشمند پیشرفته خود را که Mate 9 نام دارد و همچنان پرچمدار گوشی‌های هوآوی در آمریکا محسوب می‌شود را با تخفیف قابل ملاحظه واگذار می‌کند.

قیمت «هوآوی Mate 9» با تخفیف ویژه ۴۰۰ دلار شد

این گوشی هوشمند که سال گذشته وارد بازار شد هم‌اکنون با کاهش قابل ملاحظه قیمت مواجه شده است. گوشی پرقدرت Mate 9 را هم‌اکنون می‌توان به صورت قفل نشده بدون هرگونه قرارداد مخابراتی با قیمت ۴۰۰ دلار از فروشگاه اینترنتی آمازون خریداری کرد. این رقم کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت این گوشی هوشمند نسبت قبل را نشان می‌دهد و البته نسبت به قیمت آن در زمان ورود یعنی ۶۰۰ دلار کاهش ۲۰۰ دلاری دارد.

اگرچه گوشی هوشمند Mate 9 امکانات سال ۲۰۱۶ میلادی را در خود جا داده است، ولی باید گفت که در زمان ورود خود بهترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را شامل می‌شد و به همین خاطر همچنان یکی از بهترین گوشی‌های جهان است. این محصول به واسطه امکانات پیشرفته‌ای که در خود جا داده است با قیمت ۴۰۰ دلار بسیار گزینه مناسبی محسوب می‌شود و هنوز به درستی مشخص نیست طرح کاهش قیمت آن به صورت موقت اعمال شده است یا اینکه شرکت هوآوی تصمیم دارد این طرح را همچنان ادامه دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا