درآمد بازی های موبایلی تا ۲۰۱۴ به ۱۱.۴ میلیارد دلار می رسد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، بخش بازی های موبایلی بخصوص بازی هایی که قابلیت استفاده بر روی تلفن های همراه را دارند درآمد خوبی برای اپراتورها در بر داشته است.تحقیقات گارتنر نشان داده بازی های موبایلی مخصوصا در آسیا بخش مهمی از درآمدهای موبایلی را به خود اختصاص داده است.هفته گذشته …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، بخش بازی های موبایلی بخصوص بازی هایی که قابلیت استفاده بر روی تلفن های همراه را دارند درآمد خوبی برای اپراتورها در بر داشته است.
تحقیقات گارتنر نشان داده بازی های موبایلی مخصوصا در آسیا بخش مهمی از درآمدهای موبایلی را به خود اختصاص داده است.
هفته گذشته گارتنر پیش بینی کرد در آمد حاصل از بخش بازی های موبایلی تا پایان سال جاری میلادی با ۱۹ درصد رشد به ۵.۶ میلیارد دلار خواهد رسید. این در حالی است که پیش بینی می شود این درآمد تا سال ۲۰۱۴ به ۱۱.۴ میلیارد دلار برسد.
گارتنر تخمین زده ۷۰ تا ۸۰ درصد همه کاربران موبایل که اقدام به خرید و دانلود نرم افزار می کنند به دنبال دانلود بازی های موبایلی هستند و۶۰ تا ۷۰ درصد بازی های دانلود شده به شکل رایگان است و شرکت هایی که بازی های رایگان ارایه می دهند اعلام کرده اند تا دو یا سه سال آینده بازی هایشان را به شکل رایگان در دسترس کاربران قرار می دهند.
بر اساس این گزارش درآمد حاصل از بازی های موبایلی به رشد فروش گوشی های هوشمند، ارایه نرم افزارهای بیشتر در فروشگاه های نرم افزاری و قابلیت در دسترس قرار گیری در بازار های نوظهور بستگی دارد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا