گوشی اندرویدی بلک‌بری با بدنه‌ای از طلای ۲۴ عیار

به گزارش موبنا، شرکت Karalux که دفتر مرکزی آن در ویتنام واقع شده است و در زمینه تولید دستگاه‌های الکترونیکی لوکس تخصص دارد، در آخرین اقدام خود گوشی Priv را در اختیار گرفت و مدل منحصر به‌فرد و محدود آن را با بدنه‌ای از طلای ۲۴ عیار تولید کرد. این شرکت با انتشار بیانیه‌ای توضیح …

به گزارش موبنا، شرکت Karalux که دفتر مرکزی آن در ویتنام واقع شده است و در زمینه تولید دستگاه‌های الکترونیکی لوکس تخصص دارد، در آخرین اقدام خود گوشی Priv را در اختیار گرفت و مدل منحصر به‌فرد و محدود آن را با بدنه‌ای از طلای ۲۴ عیار تولید کرد.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد: «برخلاف نسل قبلی گوشی‌ها، کار کردن روی Priv بلک‌بری و تغییر بدنه آن اندکی دشوار است. مهندسان شرکت Karalux برای هر دستگاه گوشی هوشمند Priv حدود دو ساعت زمان صرف کردند تا بتوانند بخش‌های مختلف بدنه را از یکدیگر جدا کنند. همچنین بیش از ۴ ساعت دیگر زمان صرف شد تا نخستین گوشی Priv با بدنه‌ای از جنس طلا ساخته شود».

این گوشی هوشمند فعلا فقط در کشور ویتنام عرضه شد است و البته احتمال می‌رود در آینده نزدیک دیگر کاربران جهانی هم بتوانند آن را خریداری کنند.

هزینه طلای مصرف شده در بدنه این گوشی هوشمند ۸ میلیون دلار ویتنام (۳۵۵ دلار آمریکا) برآورد شده است و البته شرکت Karalux نمونه منحصر به‌فرد این دستگاه با بدنه‌ای از طلای ۲۴ عیار را به قیمت ۱۱۱۱ دلار آمریکا در ویتنام به فروش می‌رساند.

این شرکت همچنین اعلام کرده است کاربران جهانی می‌توانند این گوشی هوشمند که تعداد محدودی از آن ساخته شده است را با قیمت ۱۳۵۰ دلار خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا