دومین گوشی اندرویدی بلک‌بری در راه است

به گزارش موبنا، او توضیح داد که در فرآیند توسعه این محصول سعی بر آن است که گوشی اندرویدی در رده محصولات پیشرفته و پرقدرت ساخته شود و با این وجود، این احتمال وجود دارد که دستگاه یاد شده در سری محصولات میان‌رده به تولید انبوه برسد. او طی مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری بلومبرگ …

به گزارش موبنا، او توضیح داد که در فرآیند توسعه این محصول سعی بر آن است که گوشی اندرویدی در رده محصولات پیشرفته و پرقدرت ساخته شود و با این وجود، این احتمال وجود دارد که دستگاه یاد شده در سری محصولات میان‌رده به تولید انبوه برسد.

او طی مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری بلومبرگ گفت: «این مسئله به وضعیت فروش Priv بستگی دارد. اگر گوشی هوشمند Priv در بازار جهانی مورد استقبال قرار بگیرد و کاربران تمایل به خرید آن داشته باشند، شانس زیادی وجود دارد که ما بر گوشی اندرویدی پیشرفته تمرکز کنیم و البته این احتمال وجود دارد در سال ۲۰۱۶ گوشی هوشمند میان‌رده روانه بازار کنیم».

البته او زمان دقیق برای عرضه این محصول مشخص نکرد و توضیح داد که شرکت بلک‌بری به صورت رسمی به تولید دومین مدل در این زمینه فکر می‌کند.

گوشی Priv که نخستین دستگاه اندرویدی تولید شده در شرکت بلک‌بری محسوب می‌شود هم‌اکنون وارد چهار کشور شده است و پیش‌بینی می‌شود ظرف ۳ ماه آینده در ۳۱ کشور دیگر هم عرضه شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا