بلک‌بری ابزارهای نخستین گوشی اندرویدی خود را ارایه کرد

به گزارش موبنا، شرکت بلک‌بری با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از امروز ابزارهای کاربردی گوشی Priv در فروشگاه اینترنتی Play Store موجود است و کاربران می‌توانند آنها را در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار دهند. شرکت بلک‌بری ضمن عرضه چندین ابزار کاربردی برای این محصول، ابزارهای قدیمی خود را هم به‌روز کرد. از جمله …

به گزارش موبنا، شرکت بلک‌بری با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از امروز ابزارهای کاربردی گوشی Priv در فروشگاه اینترنتی Play Store موجود است و کاربران می‌توانند آنها را در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار دهند.

شرکت بلک‌بری ضمن عرضه چندین ابزار کاربردی برای این محصول، ابزارهای قدیمی خود را هم به‌روز کرد. از جمله ابزارهای جدیدی که هم‌اکنون برای این محصول ارایه شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: MicrosoftexFAT، Notes، BlackBerry Calendar، Contacts، BlackBerry Hub، BlackBerry Keyboard، BlackBerry Services، Tasks، BlackBerry Device Search، BlackBerry Password Keeper، BlackBerry Launcher، BlackBerry Camera و DTEK.

بسیاری از این ابزارها قابلیت‌هایی را ارایه می‌دهند که کاربران بلک‌بری تاکنون مبتنی بر سیستم عامل BB10 آنها را در اختیار می‌گرفتند. از جالب‌ترین ابزارهایی که در این زمینه ارایه شده است می‌توان به BlackBerry Keyboard اشاره کرد. این ابزار به گونه‌ای ساخته شده است که گوشی را با صفحه‌کلیدهای سخت‌افزاری سازگار می‌کند و امکان برقراری ارتباط بی‌سیم میان آنها را فراهم می‌آورد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا