ساعت هوشمند اپل را ارزان‌تر از همیشه بخرید

به گزارش موبنا، در این مدت شرکت اپل در برخی مواقع طرح‌های تخفیف برای فروش این محصول را در نظر گرفته است و البته به صورت همزمان مدل‌های دست‌دوم این ساعت هوشمند روی حراجی‌های آنلاین ارایه شده است. با این وجود اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که قصد دارید ساعت اپل را …

به گزارش موبنا، در این مدت شرکت اپل در برخی مواقع طرح‌های تخفیف برای فروش این محصول را در نظر گرفته است و البته به صورت همزمان مدل‌های دست‌دوم این ساعت هوشمند روی حراجی‌های آنلاین ارایه شده است.

با این وجود اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که قصد دارید ساعت اپل را با قیمت مناسب خریداری کنید، این شرکت شانس جدیدی به شما داده است تا بتوانید صاحب این دستگاه شوید.

خرید محصولات الکترونیکی دست‌دوم از کاربر دیگر به شرط آنکه دستگاه سالم باشد، همیشه یک معامله خوب محسوب می‌شود تا با پرداخت هزینه کمتر بتوان محصول مورد نظر را در اختیار گرفت. ولی باید توجه داشت این نوع معاملات همواره خطرات خود را هم شامل می‌شود و می‌تواند یک دستگاه معیوب را در اختیار شما بگذارد.

به هر حال، برای آنکه بتوانید این ساعت‌های دست‌دوم را با قیمت مناسب خریداری کنید و از سالم بودن آنها مطمئن شوید، شرکت اپل این فرصت را در اختیار شما قرار داده است.

اپل می‌گوید تعداد زیادی از ساعت‌هایی که در این بخش به فروش می‌رساند دست‌دوم نیستند و به دلیل مشکلاتی که برای آنها وجود داشته، در کارخانه و پیش از رسیدن به دست مصرف‌کننده تعمیر شده‌اند. در این بخش از سایت اینترنتی اپل ساعت‌های هوشمند با قیمت کمتر از ۲۶۱ دلار عرضه شده‌اند و کاربران می‌توانند آنها را بدون پرداخت هر گونه هزینه حمل در اختیار بگیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا