خانم‌های علاقمند به ساعت هوشمند حتما این مطلب را بخوانند

به گزارش موبنا، تاکنون هیچ شرکت الکترونیکی مدل ویژه ساعت هوشمند خود را برای خانم‌ها عرضه نکرده بود. ولی هوواوی با طراحی و مواد اولیه این کار را انجام داده است. این شرکت بزرگ الکترونیکی با حضور در نمایشگاه بین‌المللی CES 2016 که از امروز در لاس‌وگاس آمریکا برگزار شده است، از نخستین ساعت هوشمند …

به گزارش موبنا، تاکنون هیچ شرکت الکترونیکی مدل ویژه ساعت هوشمند خود را برای خانم‌ها عرضه نکرده بود. ولی هوواوی با طراحی و مواد اولیه این کار را انجام داده است.

این شرکت بزرگ الکترونیکی با حضور در نمایشگاه بین‌المللی CES 2016 که از امروز در لاس‌وگاس آمریکا برگزار شده است، از نخستین ساعت هوشمند خود برای خانم‌ها رونمایی کرد و آن را در معرض دید عموم قرار داد.

این ساعت هوشمند زیبا و منحصور به فرد در دو مدل ساخته شده است. مدل اول Huawei Watch Jewel نام دارد که شرکت جواهرسازی سواروسکی با کریستال‌های خود دور بدنه آن را تزیین کرده است. این ساعت هوشمند با بدنه‌ای از جنس فولاد به رنگ طلایی-صورتی ساخته شده است و در اصل مدل به‌روزشده ساعت مردانه ۴۲ میلیمتری هوواوی است.

مدل دیگر این محصول Watch Elegant نام دارد که بدنه آن به رنگ سفید است و با همان بدنه فولادی طلایی-صورتی برای خانم‌ها به فروش می‌رسد. هر دو مدل مذکور بند چرمی دارند و در مرحله نخست قرار است این محصول به صورت همزمان وارد ۲۷ کشور مختلف شود.

مدل Elegant این ساعت هوشمند زنانه ۴۹۹ دلار قیمت گذاری شده است و مدل دیگر که شرکت سواروسکی آن را تزیین کرده هم ۱۰۰ دلار گران‌تر است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا