وام کارتخوان بانک تجارت

 امروزه بسیاری از افراد با مشکل دریافت تسهیلات به منظور گسترش کسب و کار خود هستند. بسیاری از طرح‌های تسهیلاتی مؤسسات مالی دارای شرایط دشواری بوده و کارمزد سالیانه بالایی دارند. اما خوشبختانه، بانک تجارت برای صاحبان کسب و کارها و اصناف یک طرح تسهیلاتی با کارمزد سالیانه مناسب و شرایط عالی در نظر گرفته است.

 اگر به دنبال یک تسهیلات با شرایط آسان و مبلغ بالا هستید، پیشنهاد می‌شود برای دریافت وام کارتخوان بانک تجارت اقدام کنید. برای دریافت این تسهیلات عالی، لازم است مراحل اداری خاصی را پشت سر بگذارید و مدارک مورد نیاز را فراهم سازید. البته بهتر است قبل از دریافت این تسهیلات، با افراد با تجربه و کاربلد در این زمینه مشورت فرمایید. در این بخش، قصد داریم به نحوه دریافت و شرایط و مشخصات وام کارتخوان بانک تجارت بپردازیم پس با ما همراه باشید.

 شرایط و مدارک لازم وام کارتخوان بانک تجارت

 از مهم‌ترین شرایط وام کارتخوان بانک تجارت، ارائه دستگاه پوز متصل به حساب این بانک است. علاوه بر آن، کاربران برای دریافت این تسهیلات باید گردش مالی مناسبی در طول شش ماه داشته باشند. لازم به ذکر است که ارائه گواهی شغلی و یا جواز کسب برای دریافت این وام امری الزامی می‌باشد. از طرفی دیگر، افرادی که از قبل به بانک بدهی دارند، باید اقدام به تسویه حساب نموده تا بتوانند وام کارتخوان تجارت را دریافت کنند. لازم به ذکر است که فرآیند دریافت این نوع تسهیلات برای افراد دارای چک برگشتی کمی دشوارتر می‌باشد. بهتر است قبل از انجام هر کاری، به سامانه بانک تجارت مراجعه نموده و اقدام به اعتبار سنجی کنید.

 و اما مدارک لازم برای دریافت وام کارتخوان بانک تجارت؛ برای دریافت این تسهیلات بی‌نظیر و بهره‌مندی از تمامی مزایای آن، باید مدارک مورد نیاز را به بهترین شکل آماده سازید. برای انجام این کار، شما نیاز به کپی از تمامی مدارک هویتی (شناسنامه، کارت ملی و…) خواهید داشت. علاوه بر آن، باری دریافت این وام باید جواز کسب یا گواهی شغلی معتبر را نیز ارائه دهید. توجه داشته باشید که استفاده از مدارک فاقد اعتبار برای دریافت این تسهیلات مجاز نیست.

 مراحل دریافت تسهیلات کارتخوان بانک تجارت

 همانطور که پیش‌تر اشاره شد، برای دریافت تسهیلات کارتخوان بانک تجارت، باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارید. مراحل دریافت این تسهیلات به شرح زیر است؛

 ۱-دریافت کارتخوان بانک تجارت

 در مرحله اول، باید برای دریافت کارتخوان بانک تجارت اقدام کنید. البته دیگر نیازی نیست همانند گذشته مراحل اداری زیادی را پشت سر بگذارید و پول در حساب بلوکه کنید. شما می‌توانید با انجام یک اقدام ساده با مراجعه به وبسایت‌های معتبر همچون پرداخت کالا، بدون نیاز به پول بلوکه در حساب با قیمت مناسب و کیفیت عالی، کارتخوان سیار بانک تجارت را با بهترین شرایط خریداری کنید و از مزایای فراوان آن بهره‌مند شوید. دستگاه پوز سیار مدلpax s90  با برنامه‌های بانک تجارت و سایر مؤسسات مالی عضو شتاب سازگاری دارد.

 ۲-ارائه مدارک و انجام مراحل اداری

 در مرحله دوم، باید مدارک لازم را ارائه دهید. توجه داشته باشید که وجود هر نقص کوچکی در مدارک، می‌تواند زمان دریافت تسهیلات را به تأخیر بیاندازد. پس از ارائه مدارک، باید فرم‌های مربوطه را به دقت پر کنید و هزینه تشکیل پرونده را پرداخت کنید. پس از آن، باید مجدداً باید در سامانه اعتبار سنجی بانک تجارت اقدام به اعتبار سنجی کنید تا بتوانید از مبلغ اصلی وام و مدت زمان بازپرداخت آن مطلع شوید.

 ۳-دریافت تسهیلات

 پس از اتمام مراحل اداری و تشکیل پرونده، شما می‌توانید برای دریافت تسهیلات کارتخوان بانک تجارت اقدامات لازم را به عمل‌آورید. خوشبختانه، پس از اتمام مراحل اداری و تشکیل پرونده، مبلغ تسهیلات به مدت ۱۰ الی ۱۵ روز کاری به حساب متقاضیان واریز می‌شود. برای تسریع روند دریافت این تسهیلات، پیشنهاد می‌شود قبل از انجام هر کاری مدارک لازم را فراهم سازید و تراکنش‌های روزانه خود را افزایش دهید تا بتوانید مبلغ تسهیلات بیشتری دریافت کنید.

 مبلغ و بهره سالیانه تسهیلات بانک تجارت

 یکی از سؤالاتی که برای بسیاری از کاربران مطرح می‌گردد، این است که مبلغ و بهره سالیانه وام کارتخوان بانک تجارت چگونه محاسبه می‌شود؟ از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر روی مبلغ این تسهیلات، می‌توان به تراکنش‌های روزانه، گردش مالی شش ماهه، امتیاز اعتبار سنجی و مدت زمان بازپرداخت اشاره کرد. اما طبق بخشنامه‌های اخیر، سقف این تسهیلات ۱. ۵ میلیارد تومان است.

 شاید این مسئله کمی عجیب به نظر برسد اما بهره سالیانه وام کارتخوان تجارت از عواملی همچون مبلغ تسهیلات و زمان بازپرداخت تأثیرپذیر است. بهره سالیانه این تسهیلات حدود ۱۸ درصد تخمین می‌خورد. البته هرچقدر که زمان بازپرداخت کمتر باشد، بهره سالیانه و کارمزد وام کاهش می‌یابد.

 مزایای دریافت وام کارتخوان بانک تجارت

 از مهم‌ترین مزایای دریافت وام کارتخوان بانک تجارت، می‌توان به ارائه سریع و بدون دردسر آن اشاره نمود. همانطور که قبل‌تر اشاره شد، متقاضیان می‌توانند با ارائه مدارک خود و ضامن و انجام مراحل اداری، در کمتر از ۲۰ روز صاحب این تسهیلات شوند و لذت ببرند. علاوه بر آن، مبلغ این وام نسبت به سایر طرح‌های تسهیلاتی بالاتر است و به همین دلیل، کاربران می‌توانند با استفاده از آن بدون هیچ محدودیتی به کسب و کار خود رونق ببخشند. از طرفی دیگر، مدت بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماه بوده و اقساط آن برای کاربران منعطف است.

 کلام پایانی

 برای دریافت وام کارتخوان بانک تجارت، باید ابتدا کارتخوان متصل به حساب این بانک را داشته باشید. برای دریافت کارتخوان سیار بانک تجارت، می‌توانید به وبسایت پرداخت کالا مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که شما می‌توانید با ارائه گردش مالی عالی، این تسهیلات را بدون هیچ مانعی دریافت کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. البته بهتر است قبل از دریافت این تسهیلات بی‌نظیر، با افراد با تجربه و کاربلد در این زمینه مشورت فرمایید.

دکمه بازگشت به بالا