دومین مودم خانگی گوگل عرضه شد

به گزارش موبنا، نخستین تلاش گوگل در این زمینه با همکاری شرکت بزرگ TP-Link به انجام رسید و امروز مدل جدید این محصول به صورت رسمی معرفی شد. این روتر را گوگل با همکاری شرکت ایسوس به تولید رساند. روترهای خانگی گوگل در سری محصولات OnHub به تولید می‌رسند و گوگل برای تولید انبوه آنها …

به گزارش موبنا، نخستین تلاش گوگل در این زمینه با همکاری شرکت بزرگ TP-Link به انجام رسید و امروز مدل جدید این محصول به صورت رسمی معرفی شد. این روتر را گوگل با همکاری شرکت ایسوس به تولید رساند.

روترهای خانگی گوگل در سری محصولات OnHub به تولید می‌رسند و گوگل برای تولید انبوه آنها با شرکت‌های سخت‌افزاری بزرگ همکاری می‌کند و این محصولات را برای کاربران خانگی و سازمانی ارایه می‌دهد.

این فرآیند مشابه تولید گوشی در شرکت گوگل انجام می‌شود. شرکت گوگل برای تولید سری گوشی‌های Nexus با شرکت‌های مختلف همکاری می‌کند و در بخش سخت‌افزاری از آنها کمک می‌گیرد.

مدل دوم مودم خانگی ObHub گوگل ۲۱۹.۹۹ دلار قیمت دارد که البته ۲۰ دلار گران‌تر از مدل ساخته شده در شرکت TP-Link فروخته می‌شود. این دستگاه هم‌اکنون در کشور آمریکا پیش‌فروش می‌شود و البته کاربران جهانی می‌توانند از طریق فروشگاه آمازون آن را خریداری کنند.

روتر Asus OnHub به شکل سیلندر ساخته شده است و از نظر کارایی مشابه مدلی است که پیش‌تر شرکت TP-Link ساخته بود. این دستگاه می‌تواند حرکات دست کاربر را هم تشخیص دهد و متناسب با آن عکس‌العمل نشان دهد.

کاربران همچنین می‌توانند روتر خانگی OnHub را به کمک ابزار کاربردی Google On در گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی کنترل کنند. گوگل قصد دارد در آینده نزدیک این محصول را وارد بازار جهانی کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا