Photos گوگل برای اندروید و iOS به‌روز شد

به گزارش موبنا، شرکت گوگل نسخه جدید ابزار کاربردی Photos را برای سیستم عامل اندروید ارایه کرد و توضیح داد نسخه دیگر آن برای دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر iOS برخی قابلیت‌های جدید را در اختیار گرفته است که البته در این قابلیت‌های جدید پشتیبانی از Chromecast دیده نمی‌شود. یکی از قابلیت‌های جدید این ابزار کاربردی …

به گزارش موبنا، شرکت گوگل نسخه جدید ابزار کاربردی Photos را برای سیستم عامل اندروید ارایه کرد و توضیح داد نسخه دیگر آن برای دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر iOS برخی قابلیت‌های جدید را در اختیار گرفته است که البته در این قابلیت‌های جدید پشتیبانی از Chromecast دیده نمی‌شود.

یکی از قابلیت‌های جدید این ابزار کاربردی مربوط به جست‌وجوهای تصویری می‌شود که به کاربر کمک می‌کند بتواند افراد را در گروه‌های مختلف طبقه‌بندی کند و برچسب خاص برای آنها در نظر بگیرد.

زمانی که کاربر هر یک از تصاویر خود را برچسب‌گذاری می‌کند، به راحتی می‌تواند آنها را جست‌وجو کند و نتایج دقیق‌تری به دست آورد.

شرکت گوگل تایید کرد با نسخه جدید ابزار کاربردی Photos کاربران می‌توانند به صورت مستقیم انیمیشن های خود را در ابزارهای اجتماعی از جمله واتس‌اپ یا مسنجر فیس‌بوک به اشتراک بگذارند.

شرکت گوگل همچنین به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار امکان داده است انواع قابلیت‌های و خدمات خود را مبتنی بر این ابزار کاربردی جدید ارایه دهند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا