ظرفیت شبکه ارتباطات زیرساخت دو برابر شد

محمدعلی آریانیان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت در صدد افزایش ظرفیت های ارتباطی این شبکه است ، اظهار داشت: سال آینده ظرفیت شبکه ارتباطات زیرساخت به چهار برابر فعلی افزایش می یابد. وی با بیان اینکه با ارتقای شبکه زیرساخت، ظرفیت پهنای باند بین الملل به …

محمدعلی آریانیان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت در صدد افزایش ظرفیت های ارتباطی این شبکه است ، اظهار داشت: سال آینده ظرفیت شبکه ارتباطات زیرساخت به چهار برابر فعلی افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه با ارتقای شبکه زیرساخت، ظرفیت پهنای باند بین الملل به ۲۲گیگابیت در ثانیه و ظرفیت پهنای باند داخلی به ۳۵ گیگابیت در ثانیه رسید ، گفت: با اجرای شبکه ملی IP که یکی از برنامه های شرکت ارتباطات زیرساخت برای سال ۸۹ است ، ظرفیت شبکه ارتباطات زیرساخت کشور به چهار برابر افزایش می یابد.
به گفته معاون فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات زیرساخت، مناقصه اجرای شبکه ملی IP درسال جاری برگزار شد و پیمانکار این پروژه در حال نصب تجهیزات این شبکه است و طبق پیش بینی های انجام شده شبکه ملی IP در ۶ ماهه نخست سال ۸۹  به بهره برداری می رسد و عملیاتی می شود.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا