افطاری صدا و سیما به کارمندان‌! +عکس

«حسن شمشادی» از خبرنگاران فعال صداوسیما که مدت‌ها در خطوط مقدم مبارزه ارتش سوریه با داعش حضورداشته، با انتشار عکسی از افطاری اختصاص‌یافته به کارکنان واحد مرکزی خبر نوشت: «افطاری ساده و مختصر م اپس از هفده ساعت روزه‌داری. در سرکار، در سازمان ‫صداوسیما. و البته همراه با چای (که پس از کش‌وقوس‌های فراوان، دوستان …

«حسن شمشادی» از خبرنگاران فعال صداوسیما که مدت‌ها در خطوط مقدم مبارزه ارتش سوریه با داعش حضورداشته، با انتشار عکسی از افطاری اختصاص‌یافته به کارکنان واحد مرکزی خبر نوشت: «افطاری ساده و مختصر م اپس از هفده ساعت روزه‌داری.

افطاری صدا و سیما به کارمندان‌ +عکس

در سرکار، در سازمان ‫صداوسیما. و البته همراه با چای (که پس از کش‌وقوس‌های فراوان، دوستان موفق به حفظش شدند). در افطاری ساده ما، نان هم هست، به‌اندازه چهار لقمه! یادش بخیر تا همین چند وقت پیش آش یا سوپی هم ضمیمه بود که به خاطر مشکلات مالی سازمان، امسال حذف شد.

اگرچه همه به‌خوبی از وضعیت مالی صداوسیما و تنگناهایش مطلع هستند، اما خداوکیلی مگر چند نفر در نوبت شب، سرکار هستند و کمی نان اضافه‌تر، یا کاسه‌ای غذای گرم (همان آش یا سوپ سابق)، چقدر هزینه اضافی دارد؟!.این افطاری ساده و مختصر را، شاکریم و تا شش هفت ساعت دیگر، در وقت ‫سحرو هنگام سحری، صبوری می‌کنیم و بازهم شکر گذاریم.

این خبرنگار برجسته در ادامه مطلب خود از محمد سرافراز رییس سازمان صداوسیما، معاونت اداری مالی و امور رفاهی این سازمان به دلیل تصمیم فوق تشکر کرده است!

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. بابا دیگه چی می خواهی دیگه؟
    نان پنیر خرما گردو مربا شیر سیب
    سالم هست دیگه. خیلییا اینها را هم ندارند
    و همه تو رفاه بوده اید یک کم لوس شده اید

  2. از سفره افطاری ما گه فقط یک ششم نان بربری -چهار خرما و ۲۰-۳۰ گرم پنیر است و یک لیوان چای(تا سحر ) بسیار شاهانه تر است با فرض اینکه شام میل نفرمایید مثل ما !!

دکمه بازگشت به بالا