تاثير بحران اقتصادي جهان در بازار تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “مارکت واچ”، ” GetJar “، بزرگ ترين پورتال ارايه دهنده برنامه هاي کاربردي تلفن همراه در جهان تحقيقاتي را در اين زمينه انجام داده است که نشان مي دهد ۷۸ درصد از کاربران به روز کردن گوشي خود را به تعويق انداخته اند.نتايج اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “مارکت واچ”، ” GetJar “، بزرگ ترين پورتال ارايه دهنده برنامه هاي کاربردي تلفن همراه در جهان تحقيقاتي را در اين زمينه انجام داده است که نشان مي دهد ۷۸ درصد از کاربران به روز کردن گوشي خود را به تعويق انداخته اند.
نتايج اين تحقيق نشان مي دهد، ۷۶ درصد کاربران نيز تصميم گرفته اند ميزان زماني را که با تلفن همراه سپري مي کنند، کاهش دهند.
بيش از ۵۰ درصد کاربراني که در اين تحقيق مورد بررسي قرار گرفته اند، اعلام کردند در ۱۲ ماه گذشته ميزان استفاده آنها از تلفن همراه کاهش نيافته است ولي در حال حاضر و با شرايط اقتصادي موجود مجبور به اين کار هستند.
در اين ميان ۲۰ درصد کاربران اعلام کردند با تغيير عادات خود سرگرمي هاي هزينه بردار تلفن همراه را از زندگي روزمره حذف مي کنند و ۲۸ درصد از استفاده از سرويس هاي رايگان تلفن همراه سخن گفتند.
در اين تحقيق از کاربران در مورد محبوب ترين سرويس هاي تلفن همراه سوال شد که ۳۵ درصد پيام کوتاه را به عنوان يک سرويس مقرون به صرفه و مفيد انتخاب کردند.
۵/۱۸ درصد کاربران سرويس هاي صوتي را ترجيح دادند و تنها ۱۷ درصد از آنها سرويس هاي انتقال داده را انتخاب کردند.
وب سايت  GetJar در دو سال گذشته بيش از ۳۰۰ ميليون دانلود برنامه هاي کاربردي داشته است و به طور متوسط در هر ماه ۱۶ ميليون دانلود را به خود اختصاص داده است.
اين وب سايت در ۱۳۵ کشور بازديد کننده دارد و دفتر مرکزي آن در انگليس مي باشد.
۱۱۲/ ۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا