مدیریت گزارشهای مربوط به انواع UTM در شبکه امکان پذیر شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا این دستگاه که از نرم افزار iview open source  استفاده می کند، شرکتها و سازمانهایی را قادر می سازد تا مجموعه گزارشهای امنیتی شبکه خود را در قالب یک سخت افزار ذخیره و مشاهده کنند. این سیستم با کاستن از هزینه های سازمانی، راه حلی مناسب برای مدیریت گزارشها …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا این دستگاه که از نرم افزار iview open source  استفاده می کند، شرکتها و سازمانهایی را قادر می سازد تا مجموعه گزارشهای امنیتی شبکه خود را در قالب یک سخت افزار ذخیره و مشاهده کنند.
این سیستم با کاستن از هزینه های سازمانی، راه حلی مناسب برای مدیریت گزارشها و گردآوری آنها، حتی در شعبات (تا ۲۰۰شعبه) در شرکتها وسازمانهای کوچک و بزرگ است.
به عبارت دیگر دستگاه های Cyberoam iview با تمرکز گزارشها و رخدادهای تمامی دستگاههای موجود در شبکه بدون هرگونه محدودیت جغرافیایی با دید جامعی از عملکرد شبکه اطلاعات کاربران را در اختیار مدیر سیستم قرار می دهد.
این سخت افزارها با داشتن هارد دیسک با ظرفیت چندین ترابایت و بهره گیری از تکنولوژی RAIP و سطح بالایی از پاسخگویی حافظه، کاهش افزونگی و اطمینان از صحت اطلاعات و گزارشات و صورت خرابی هارددیسک را به ارمغان می آورد .
Abhilash Sonwame قائم مقام و مدیر محصول Cyberoam در این باره گفت: پیش از این شرکتها به واسطه تعدد گزارشهای دستگاههای مختلف، نظارت جامع بر کل فعالیت شبکه نداشتند. که این موضوع علاوه بر کاهش سرعت پاسخگویی باعث افزایش تهدیدات برای داده ها و امنیت شبکه و همچنین افزایش هزینه های نیروی انسانی می شود.
با ارائه این دسته از محصولات، عملا سه قابلیت برای شرکت های کوچک و بزرگ فراهم می شود که عبارتند از بهینه سازی و صرفه جویی در هزینه ها، امکان مانیتور کردن شبکه در یک نقطه متمرکز و مدیریت آسان گزارش ها.
بازار این نوع محصولات با نام امنیت اطلاعات و مدیریت رخدادها (SIEM) شناخته می شود که بر اساس تخمین های کنونی در بدترین حالت با رشدی ۱.۳میلیارد دلاری در حدود ۲۵% رشد خواهد داشت.
وی افزود : با ورود این دستگاه به بازار، نمایندگان ما قادر خواهند بود تا به نیازهای موجود در زمینه سیستم و ثبت گزارشها برای مشتریان که از دستگاههای مختلف UTM، فایروالها و وب پروکسی ها استفاده می کنند، پاسخ و راهکار جامعی ارائه کنند.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا