احتمال انتخاب تامین تله کام برای اپراتور سوم با پیشنهاد قیمت اولیه

محمود خسروی صبح امروز در حاشیه مراسم معارفه و تودیع وزاری ارتباطات دولت دهم و نهم در پاسخ به سوال خبرنگار سازمان خبری موبنا مبنی بر مشخص شدن وضعیت اپراتور سوم تلفن همراه گفت: مزایده این پروژه بسیار شفاف انجام شد اما به دلیل مشکلات کنسرسیوم تامین اتصالات  و عمل نکردن به تعهدات ، این …

محمود خسروی صبح امروز در حاشیه مراسم معارفه و تودیع وزاری ارتباطات دولت دهم و نهم در پاسخ به سوال خبرنگار سازمان خبری موبنا مبنی بر مشخص شدن وضعیت اپراتور سوم تلفن همراه گفت: مزایده این پروژه بسیار شفاف انجام شد اما به دلیل مشکلات کنسرسیوم تامین اتصالات  و عمل نکردن به تعهدات ، این کنسرسیوم ایرانی خارجی از دور مزایده خارج شد.
وی با بیان اینکه رگولاتوری گزارشی درزمینه مشخص شدن وضعیت اپراتور سوم  به دولت ارائه کرده است، افزود: شرکت داخلی تامین تله کام براساس پیشنهاد اولیه این مزایده ، آماده حضور در پروژه اپراتور سوم است.
خسروی گفت: در صورت توافق دولت ، با ترک تشریفات برنده اپراتور سوم مشخص می شود.
وی ادامه داد: با تجدید مزایده اپراتور سوم رقم های مالی در مزایده اولیه قابل برگشت نیست به دلیل اینکه وضعیت بازار تغییر کرده و شرایط یک ساله گذشته را درزمینه ظرفیت هایی که وجود داشته نداریم.
رییس سازمان تنظیم مقررات ادامه داد: ما از تامین تله کام خواسته ایم ظرف یک ماه برنامه زمان بندی ارائه کند و اگر بتواند در این مدت مشخص شده ضمانت نامه ارائه دهد و تعهدات خود را عملی کند می تواند این شانس را  داشته باشد تا اپراتور سوم را در اختیار بگیرد.
خسروی گفت: حضور تامین تله کام در پروژه اپراتور سوم با پیشنهاد مبلغ گذشته، بهترین فرصت خواهد بود که دولت در مورد این گزینه تصمیم گیری کند. 
وی با بیان اینکه تامین تله کام از نظر ما یک شرکت خصوصی وابسته به تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی است ، گفت: در صورتی که این شرکت توان انجام چند هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری را در پروژه های ملی داشته باشد قطعا به کار گرفته خواهد شد.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا