شارژر خورشیدی جدید با نام Solar Trees به بازار آمد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ،  شارژر Solar Trees اگر چه کاملا بعنوان یک وسیله همراه به شمار نمی آید ، ولی قابلیت انتقال و نصب در مکانهای گوناگون بویژه سواحل دریا را دارد.شکل و طرح این شارژر همچون یک قیف بزرگ است که از قسمت دهانه قیف …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ،  شارژر Solar Trees اگر چه کاملا بعنوان یک وسیله همراه به شمار نمی آید ، ولی قابلیت انتقال و نصب در مکانهای گوناگون بویژه سواحل دریا را دارد.
شکل و طرح این شارژر همچون یک قیف بزرگ است که از قسمت دهانه قیف به طرف بالا است و لوله قیف برای محکم ماندن در زمین ( بعنوان مثال شن های ساحلی ) فرو می رود.
شارژر خورشیدی Solar Trees را دراصل می توان یک شارژر سیار و نه همراه ، به شمار آورد.
بعنوان مثال ، مردمی که به مناسبت های مختلف در گردشگاههای جمعی در طبیعت از جمله سواحل دریا ، دشت ها یا دیگر مناطق خارج از شهر ، به تفرج و تفریح می پردازند ، می توانند از این شارژر ها برای شارژ باتری گوشی تلفن همراه ، باتری دوربین و دیگر وسایل همراه همچون دستگاههای پخش موسیقی همراه استفاده کنند.
شارژر Solar Trees توسط یک گروه سه نفره از طراحان با نام های Jun-Se Kim, Min-Goo Kim و Dong-Eon Kim طراحی و ساخته شده است.
جزییات بیشتر درباره این وسیله جدید منتشر نشده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا