نگاهي به کاربرد سرويس پيام کوتاه متني در آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “رويترز” ،  شرکت ” نيلسون”  در تحقيقات خود آورده است ، کاربران آمريکايي تلفن همراه به مراتب ديرتر از کاربران اروپايي و آسيايي به ارسال و دريافت پيام هاي متني گرايش پيدا کردند ، با اين حال در فصل دوم  سال جاري ميلادي …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “رويترز” ،  شرکت ” نيلسون”  در تحقيقات خود آورده است ، کاربران آمريکايي تلفن همراه به مراتب ديرتر از کاربران اروپايي و آسيايي به ارسال و دريافت پيام هاي متني گرايش پيدا کردند ، با اين حال در فصل دوم  سال جاري ميلادي ،  آمريکايي ها بطور متوسط هرماه  درمقابل ۲۰۴ مکالمه تلفني  357 پيام متني دريافت و يا ارسال کرده اند.
شرکت نيلسون اعلام کرد، آمار ياد  شده حاصل نظرخواهي از ۵۰ هزار کاربر آمريکايي تلفن همراه است و براي دومين فصل متوالي ميزان استفاده از پيام هاي متني نسبت به مکالمه هاي تلفني افزايش يافته است .
بيشترين پيام هاي متني رد وبدل شده در بين  نوجوانان رده سني ۱۳ تا ۱۷ ساله صورت گرفت بطوري که اين افراد ماهانه يکهزار و ۷۴۲ پيام در مقابل ۲۳۱ مکالمه تلفني داشتند.
تعداد پيام هاي متني رد  و بدل شده دربين کاربران در رده سني ۱۸ تا ۲۴ ساله با کاهش نسبت به کاربران قبلي  790 پيام  در برابر ۲۶۵ مکالمه تلفني بوده است.
کاربران بين رده سني ۵۵ تا ۶۴ ساله ظرف مدت يک ماه ۳۸ پيام متني  و افراد ۴۵تا ۵۴ ساله هرماه ۱۲۸ پيام متني و ۱۹۳ مکالمه تلفني وکاربران ۶۵ ساله و بالاتر ۱۴ پيام متني و ۹۹ مکالمه تلفني داشتند.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا