روزهای بی جنب و جوش بازار سیمکارت

به گزارش خبرنگار موبنا، اشباع بازار تهران از سیمکارت های دائمی و اعتباری همراه سبب شده تا این کالا نوسان قیمت چشمگیری را طی چند ماه اخیر تجربه نکند.در حال حاضر سیمکارت های دائمی همراه اول به دلیل کاهش استقبال مشتریان روزهای سردی و بی رونقی را سپری می کند.بازار سیمکارت های صفر این اپراتور …

به گزارش خبرنگار موبنا، اشباع بازار تهران از سیمکارت های دائمی و اعتباری همراه سبب شده تا این کالا نوسان قیمت چشمگیری را طی چند ماه اخیر تجربه نکند.
در حال حاضر سیمکارت های دائمی همراه اول به دلیل کاهش استقبال مشتریان روزهای سردی و بی رونقی را سپری می کند.
بازار سیمکارت های صفر این اپراتور نیز  به دلیل برخورداری از هزینه بالا با نبود خریدار روبرو شده است و تنها سیمکارت های کارکرده این اپراتور هرازگاهی به تقاضا روبرو می شود.
با شرایط فعلی بازار ، تنها سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل – mtn از فروش مناسبی برخوردار هستند.
بهای انواع سیمکارت های موجود در بازار به شرح زیر است:
 سیمکارت های اعتباری همراه اول ، تالیا و  ایرانسل به ترتیب به بهای ۳۰ ، ۱۰ و پنج هزار تومان در بازار آزاد در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول با قیمت حدود ۵۷۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” و “۳” و “۴”  به ترتیب به بهای حدود ۵۵۰ ، ۵۲۵و ۳۷۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت ۳۸۰، ۳۵۰ ، ۳۰۵ و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود.
سیمکارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت  ۳۷۰، ۳۱۰، ۲۵۰، ۲۴۵، ۲۳۰ ، ۲۲۵ و ۲۲۰ هزار تومان در سطح بازار سیمکارت تهران به فروش می رسد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا