کاهش قيمت گوشي D880 سامسونگ در بازار تلفن همراه تهران

مدير فروش يکي از فروشگاه هاي سامسونگ  در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: در پي افزايش عرضه اين گوشي اکثر فروشندگان مجبور به تعديل قيمت فوق شدند.“جواد رحمتي” افزود: اين گوشي که از قابليت جاگذاري دو سيم کارت برخوردار است در زمان حاضر به بهاي سه ميليون و ۳۳۰ هزار ريال معامله مي شد.اين …

مدير فروش يکي از فروشگاه هاي سامسونگ  در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: در پي افزايش عرضه اين گوشي اکثر فروشندگان مجبور به تعديل قيمت فوق شدند.
“جواد رحمتي” افزود: اين گوشي که از قابليت جاگذاري دو سيم کارت برخوردار است در زمان حاضر به بهاي سه ميليون و ۳۳۰ هزار ريال معامله مي شد.
اين گوشي از زمان عرضه به بازار مورد استقبال خوب کاربران قرار گرفت چرا که مدل فوق اولين گوشي دو سيم کارته از برند سامسونگ بود که با گارانتي رسمي وارد بازار شد.
ويژگي اصلي مدل D880 استفاده از دو سيم کارت به طور همزمان در يک گوشي است که به صورت خودکار و بر اساس نيازهاي کاربران و شرايط شبکه مخابراتي سيم کارت ها را تعويض مي کند.
مدل D880 تنها گوشي سامسونگ است که از دو سيم کارت به طور همزمان استفاده مي کند.
اين گوشي کشويي از ماه اکتبر سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني شده است.
گوشي D880 سامسونگ از باطري بزرگ ۱۲۰۰Ma استفاده مي کند که به کاربران امکان استفاده از کليه امکانات رومينگ را بدون کاهش کارايي و کيفيت باطري مي دهد.
دوربين سه مگاپيکسلي آن ،با زوم خودکار و حسگر cmos قادر به عکسبرداري با کيفيت بالا و افزايش کارايي تصويربرداري است.
اين گوشي slider قابليت ضبط يک ساعته با صداي همزمان و حافظه داخلي ۶۴ مگابايتي را نيز دارا است.
اين گوشي مجهز به فناوري بلوتوث نسخه دو و سيستم پخش صداي پلي فونيک از نوع mp3 است.
همچنين طراحي اين گوشي شباهت زيادي به مدل D600 سامسونگ دارد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا