ارائه خدمات رومینگ مخابرات استان به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

نشست بررسی پیشرفت پروژه رومینگ بین اپراتورهای فعال در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولین شرکت مخابرات و شرکت ارتباطات سیار استان در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در یاسوج برگزار شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، جواد غلام پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به خدمات دولت تدبیر وامید در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاهای استان گفت: در چند سال اخیر رشد چشمگیری در توسعه شبکه ارتباطی روستایی استان داشته ایم.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از ارائه خدمات رومینگ از سوی شرکت مخابرات استان به اپراتورهای اول، دوم و سوم در تمام ۱۵۴ سایت GSM-WLL روستایی خبر داد و افزود: لازم است با توجه به ترافیک ایجاد شده کیفیت خدمات نیز افزایش پیدا کند.
رییس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: قبل از طراحی شبکه در پروژه SWAP و Morenization سایت های روستایی، شرکت ارتباطات سیار استان باید با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هماهنگی های لازم را بعمل آورد.
غلام پور همچنین ضمن تأکید بر لزوم تسریع در انجام پروژه خواستار حفظ شرایط تلفن ثابت خانگی برای مشترکین قبلی GSM-WLL و متقاضیان جدید شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا