معرفی گوشی ۵۵۳۰ XpressMusic نوکیا

به گزارش حبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که مدل دیگری از سری XpressMusic نوکیا به شمار می آید با امکنات مناسب روانه بازار تلفن همراه می شود.این مدل نوکیا لمسی از نظر طراحی مشابه گوشی ۵۸۰۰ این برند است.این گوشی ۱۰۷ گرمی در ابعاد ۱۳ در ۴۹ در ۱۰۴ میلیمتر ساخته و در تنوع …

به گزارش حبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که مدل دیگری از سری XpressMusic نوکیا به شمار می آید با امکنات مناسب روانه بازار تلفن همراه می شود.
این مدل نوکیا لمسی از نظر طراحی مشابه گوشی ۵۸۰۰ این برند است.این گوشی ۱۰۷ گرمی در ابعاد ۱۳ در ۴۹ در ۱۰۴ میلیمتر ساخته و در تنوع رنگ بندی متفاوت در بازار عرضه می شود.
گوشی  ۵۵۳۰ نوکیا دارای یک صفحه نمایش لمسی از نوع TFT resistive touchscreen بوده که قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را داراست .
این صفحه نمایش ۹/۲  اینچی دارای رزولوشن ۶۴۰ در ۳۶۰  پیکسل است.حافظه داخلی این مدل نوکیا توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.
دوربین اول گوشی نوکیا ۱۵/۳ مگاپپیکسلی با لنز Carl Zeiss است که  قابلیت فوکوس اتوماتیک و فلاش را نیز داراست .
این دوربین قابلیت عکس برداری در ابعاد ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل را نیز داراست . دوربین دوم گوشی ۵۵۳۰ نوکیا  برای مکالمات تصویری بر روی گوشی تعبیه شده است .
از لحاظ امکانات ارتباطی این گوشی نوکیا باید گفت که این مدل دارای Wlan , Bluetooth V2.0 with A2DP , GPRS , HSCSD , EDGE بوده و فاقد فناوری ۳G می باشد .
از دیگر امکانات این گوشی می توان به سیستم عامل Symbian OS v9.4, Series 60 rel. 5 اشاره داشت.۵۵۳۰ به رادیو موج FM و خروجی تلویزیون است.
باتری گوشی ۵۵۳۰ XpressMusic نوکیا Li-Ion  با توان یک هزار میلی آمپری است که در حالت مکالمه مداوم در حدود پنج ساعت کار می کند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا