گوشي هاي هوشمند ابزار جديد مديريت IT

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت آي تي پرو، گوشي هاي هوشمند در حال تغيير روش هاي کاري هستند به طوري که اين دستگاه ها امکان دسترسي به ايميل و وب را که راه ها و ابزارهاي قدرتمند براي دسترسي به اطلاعات در هر جايي است، براي کاربران فراهم مي کند.اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت آي تي پرو، گوشي هاي هوشمند در حال تغيير روش هاي کاري هستند به طوري که اين دستگاه ها امکان دسترسي به ايميل و وب را که راه ها و ابزارهاي قدرتمند براي دسترسي به اطلاعات در هر جايي است، براي کاربران فراهم مي کند.
اين دستگاه ها حتي امکان دسترسي به ابزارهاي بهره وري با پردازنده را نيز فراهم مي کنند. 
گوشي هاي هوشمند با اتصال به شبکه پرسرعت نسل سوم و پلتفورم هاي توسعه اقتصادي باز به  شبکه ها و سيستم هاي ابزار مديريت تبديل مي شوند.
به اين ترتيب مديران شرکت هاي فناوري اطلاعات مي توانند از يک پيجر براي دستور و نظارت بر کارمندان درست همانند يک پيام استفاده کنند.
آخرين نسل ابزارهاي مديريت، تلفن هاي همراه هستند که به ميزان قابل توجهي باعث صرفه جويي در زمان و وقت و نظارت بر کارکنان مي شود.
دستگاه هاي موبايل متفاوتي در دنيا وجود دارد که براي توسعه دسترسي به پشتيباني از ابزارهاي مديريتي استفاده مي شوند.
ابزارهاي کنترلي که مجهز به صفحه نمايش هستند، امکان دسترسي مستقيم به سرور و شبکه را دارند در حالي که نسخه موبايلي ابزارهاي مديريت از صفحه نمايش تلفن همراه براي انجام کار مديريت استفاده مي کند.
بر اساس اين گزارش، شرکت مايکروسافت يک نسخه از ابزارهاي مديريت و کنترل با صفحه نمايش مجهز به ويندوز موبايل را ارايه  کرد.
صفحه نمايش اين دستگاه توسط يک واسط کاربري به سرور و شبکه کامپيوتر متصل مي شود و به اين طريق امکان مديريت و نظارت را براي مديران فراهم مي کند.
بر اين اساس اگر تصاوير اين دستگاه ها بزرگ تر و شفافيت تصوير آنها بيشتر باشد و نيز از رزولوشن VGA استفاده  شد، کاربرد اين دستگاه ها راحت تر خواهد بود.
براين اساس گوشيهايي چون توشيبا  Portege وسوني اريکسون Xperia X-1  که داراي صفحه نمايش WVGA  با وضوح تصوير۸۰۰ x 480 پيکسل هستند، امکان استفاده از اين ابزارهاي مديريت را آسان تر مي کنند. 
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا