بازار تلفن همراه در بنگلادش رکورد جديدي برجا گذاشت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “ديلي استار” ، با اين ميزان افزايش کاربران ، ضريب نفوذ تلفن همراه در  بنگلادش به بيش از ۲۵ درصد  رسيد.به گزارش  اپراتورها و رگولاتوري بنگلادش ، پيش بيني مي شود کاربران تلفن همراه اين کشور تا آخرسال جاري ميلادي به ۵۰ ميليون نفر …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “ديلي استار” ، با اين ميزان افزايش کاربران ، ضريب نفوذ تلفن همراه در  بنگلادش به بيش از ۲۵ درصد  رسيد.
به گزارش  اپراتورها و رگولاتوري بنگلادش ، پيش بيني مي شود کاربران تلفن همراه اين کشور تا آخرسال جاري ميلادي به ۵۰ ميليون نفر برسد.
بنابراعلام کميسيون رگولاتوري و ارتباط از راه دور بنگلادش (BTRC) ، Grameenphone با ۶/۱۸ميليون مشترک در ميان اپراتورهاي اين کشور از نظر تعداد کاربرمقام نخست را دارد.
Banglalink با ۶۴/۸ ميليون کاربر ، AKTEL با  57/7 ميليون مشترک،       Warid با ۹۳/۲  ميليون کاربر و Citycell  قديمي ترين اپراتوري تلفن همراه بنگلاد ش با ۶/۱ ميليون مشترک در رتبه هاي بعدي قرار دارند.
شرکت دولتي “تله تاک” Teletalk  تنها اپراتوري است که به دليل نبود زير ساخت هاي مناسب و عدم ارايه خدمات مناسب بخشي از کاربران خود را از دست داده است و هم اکنون داراي حدود يک ميليون مشترک است.
با وجود رشد سريع تعداد کاربران تلفن همراه در بنگلادش ، اين کشور از لحاظ تعداد کاربران از بعضي از کشورهاي همسايه در جنوب آسيا ، عقب تراست .
ضريب نفوذ تلفن همراه در کشورپاکستان  طي ماههاي اخير به ۵۰ درصد رسيده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا