کميسيون اروپا باز هم تعرفه تماس با تلفن همراه را کاهش مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت فيراينوستمنت، بر اساس اين گزارش اگر چه اروپا اقدام به اجراي  اين طرح کرده اما باز هم هزينه مکالمه با تلفن همراه تقريبا ۹ برابر هزينه تلفن ثابت است و اين به دليل تفاوت ميان سرويس هاي مختلف در سراسر اروپا است.انتظار مي رود با …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت فيراينوستمنت، بر اساس اين گزارش اگر چه اروپا اقدام به اجراي  اين طرح کرده اما باز هم هزينه مکالمه با تلفن همراه تقريبا ۹ برابر هزينه تلفن ثابت است و اين به دليل تفاوت ميان سرويس هاي مختلف در سراسر اروپا است.
انتظار مي رود با ارايه قوانين جديد ميزان هزينه شارژ مکالمه با تلفن همراه تا ۷۰ درصد کاهش پيدا کند.
يکي از اعضاي کميسيون مخابرات اروپا مي گويد: بازار تلفن همراه  در اروپا نياز به رگولاتور دارد و تا سه سال آينده انتظار مي رود که سازگاري و توافق بيشتري بين هزينه هاي مکالمه تلفن همراه به وجود بيايد و منجر به کاهش تعرفه تا ۷۰ درصد از ميزاني که هم اکنون رايج است، شود.
اما ارايه دهندگان تلفن همراه که تا سوم سپتامبر به اين پيشنهاد پاسخ دادند  مشخص شد که واکنش آنها منفي بوده و اين نشان مي دهد که بسياري از شرکت ها حدود ۲۰ درصد از درآمدشان را از دست مي دهند؛ با اين وجود بايد اين پيشنهاد شکل اجباري به خود بگيرد.
بر اساس اين قانون، هنگامي که کاربران قراردادي را براي دريافت سرويس با يک اپراتور امضا مي کنند آن ها دستگاهي به شکل رايگان دريافت نمي کنند و پيش بيني مي شود که اين حرکت مي تواند به خاتمه ارايه گوشي هاي رايگان منجر شود.
کاربران هر ميزان از مکالمه و افزايش هزينه آن را بايد فورا پرداخت کنند،اين در حالي است که رگولاتورها به اپراتورها هشدار داده اند که هزينه دانلود و پيام را براي کاربران در زمان تعطيلات  سال کاهش دهند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا