معرفی گوشی GW520 ال جی

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی فشرده و کوچک از ویژگی های مشابه گوشی Etna برخوردار است.گوشی GW520  ال جی  از شبکه های GSM 850/900/1800/1900 و HSDPA 2100، پشتیبانی می کند.اتصالات پر سرعت شبکه ی HSDPA، به کاربران اجازه می دهد تا با سرعت ۲/۷ مگابایت در ثانیه، مطالبی را که نیاز دارند، …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی فشرده و کوچک از ویژگی های مشابه گوشی Etna برخوردار است.
گوشی GW520  ال جی  از شبکه های GSM 850/900/1800/1900 و HSDPA 2100، پشتیبانی می کند.
اتصالات پر سرعت شبکه ی HSDPA، به کاربران اجازه می دهد تا با سرعت ۲/۷ مگابایت در ثانیه، مطالبی را که نیاز دارند، دانلود کنند.
مدل فوق یک ابزار شبکه ای اجتماعی است که صفحه کلید QWERTY آن، برای پیام نگاری مناسب است و به کاربران کمک می کند تا راحت تر، در دسترس باشند و با دیگران تماس برقرار کنند.
این گوشی قابلیت پخش موسیقی با فرمت MP3، قابلیت پخش فیلم با فرمت MPEG-4 و قابلیت ضبط صدا را دارد.
صفحه نمایش لمسی ۲.۸ اینچ از نوع TFT، دوربین عکس برداری و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل و مجهز به شیار کارت حافظه Micro SD با ظرفیت حداکثر تا ۱۶ گیگابایت از ویژگی های اصلی این گوشی به شمار می آید.
دفترچه تلفن با ظرفیت ذخیره ی یک هزار عنوان به همراه تصویر ویژه برای هر عنوان، پیام نگاری شامل SMS، MMS، ایمیل و پیام نگاری لحظه ای ، اتصالات بلوتوث نسخه دو  و درگاه USB  و پخش کننده ی موسیقی و فیلم با فرمت های MP3 و MPEG-4 از دیگر ویژگی های این گوشی به شمار می آید.
باتری لیتیومی استاندارد این گوشی در زمان استندبای تا ۵۰۰ ساعت دوام می آورد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا