معرفی گوشی های پرفروش درهفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.دو مدل گوشی های ۱۶۶۲ و۱۶۶۱  نوکیا که در لیست گوشی های ارزان قیمت این برند قرار دارد توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان طی هفته  ای که گذشت قرار گیرد.این دو مدل …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
دو مدل گوشی های ۱۶۶۲ و۱۶۶۱  نوکیا که در لیست گوشی های ارزان قیمت این برند قرار دارد توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان طی هفته  ای که گذشت قرار گیرد.
این دو مدل گوشی به ترتیب به بهای ۳۶  و ۳۵ هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار گرفت.
گوشی N97و N86 نیز که در لیست گوشی های گران قیمت این برند قرا دارد از دیگر مدل های است که مورد تقاضا مشتریان قرار گرفت.
در همین حال گوشی G900 سونی اریکسون نیز  که به بهای  200 هزارتومان فروخته می شود توانست مورد تقاضا مشتریان قرار گرفت و در صدر لیست پرفروش ترین های سونی اریکسون قرار گیرد.
از امکاناتی این گوشی می توان به دوربین عکاسی و فیلمبرداری  پنج مگاپیکسلی، صفحه نمایش TFT  و ارتقا حافظه ۱۰ اصلی توسط مموری کارت Memory Stick Micro M2 اشاره کرد.
گوشی J132 که با بهای ۳۲ هزار تومان در بازار عرضه شد توانست مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و در لیست پرفروش ترین ها جاگیرد.
دو مدل گوشی GC900 Viewty Smart  و GD900 Crystal ال جی نیز که به تازگی وارد بازار تلفن همراه شده ، توانست در صدر پرفروش ترین های این برند درهفته ای که گذشت قرار گیرد.
این دو مدل گوشی به ترتیب به بهای ۱۸۵ و ۵۱۰ هزار تومان در بازار به فروش رسید.
گوشی GC900 Viewty Smart از امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی و  ارتقا حافظ داخلی توسط مموری کارت بهره می برد.
گوشی GD900 Crystal  دارای صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی است.
مدل های C270   نیز از برند سامسونگ به عنوان پرفروش ترین مدل معرفی و قیمت آن در حدود ۳۸ هزار تومان اعلام شد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا