استفاده از روغن نارگيل به عنوان سوخت ايستگاه ها راديويي موبايل

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، ديجي سل افزود که اين ازمايش قرار است طي سه ماه انجام شود که دو ماه آن با موفقيت به پايان رسيده است. يک مقام آگاه در اين باره گفت: توجه ديجي سل به  روغن نارگيل باعث رشد توسعه صنايع توليد اين روغن در گينه شده است.“هورن”متصدي …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، ديجي سل افزود که اين ازمايش قرار است طي سه ماه انجام شود که دو ماه آن با موفقيت به پايان رسيده است.
يک مقام آگاه در اين باره گفت: توجه ديجي سل به  روغن نارگيل باعث رشد توسعه صنايع توليد اين روغن در گينه شده است.
“هورن”متصدي استفاده از روغن نارگيل به  عنوان سوخت جايگزين اعلام کرد:اين سوخت علاوه بر اين که نسبت به سوخت هاي ديگر به صرفه تر است ،آسيبي به محيط زيست نيز نمي رساند.
وي در ادامه خاطر نشان کرد: گينه به خاطر پتانسيل غني در توليد نارگيل   در صورت جايگزين کردن اين روغن به جاي سوخت ، لزومي به واردات اين محصول نخواهد داشت.
هورن تصريح کرد : اگر گينه بتواند از اين محصول به طور صحيح و کارآمد استفاده کند و آن را علاوه بر بازارهاي داخلي به بازار هاي بين المللي نيز بشناساند، مي تواند از اين محصول به عنوان يک منبع درآمد جديد براي توليد کنندگان اين کشور استفاده کند.
تعداد کاربران تلفن همراه در گينه نو تا سپتامبر ۲۰۰۶ ميلادي ۵۹هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور يک درصد اعلام شده است.
گينه دو اپراتور ارتباطي دارد که ديجي سل با تعداد کاربران نامشخص رتبه دوم را دربين اپراتورهاي اين کشور دارا است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا