عرضه محصولات ویژه ماه مبارک رمضان در ویترین ایرانسل

به گزارش سیتنا به نقل از  روابط عمومی ایرانسل، این محصولات شامل خدمات متنی، زنگ گوشی تلفن همراه، تصاویر پس زمینه، تم و آهنگ پیشواز می باشند.مشترکین سیم کارت های دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل برای خرید هر یک از این محصولات از طریق پیام کوتاه، می توانند کد مربوط به هر محصول را …

به گزارش سیتنا به نقل از  روابط عمومی ایرانسل، این محصولات شامل خدمات متنی، زنگ گوشی تلفن همراه، تصاویر پس زمینه، تم و آهنگ پیشواز می باشند.
مشترکین سیم کارت های دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل برای خرید هر یک از این محصولات از طریق پیام کوتاه، می توانند کد مربوط به هر محصول را طی یک پیام کوتاه رایگان به شماره ۸۲۸۲ برای محصولات متنی و ۸۴۸۴ برای محصولات چندرسانه ای ارسال کنند. فهرست این محصولات و کدهای مربوطه از طریق ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ویژه ۸۴۲۰ قابل دریافت است.
مشترکین برای خرید این محصولات از طریق اینترنت می توانند به لینک ویترین در سایت ایرانسل به نشانی www.Irancell.ir مراجعه و پس از ثبت نام و دریافت رمز ورود، محصولات مورد نظر خود را خریداری و از طریق تلفن همراه دریافت کنند. مشترکین همچنین می توانند از طریق مرورگر اینترنت تلفن همراه خود و با استفاده از سرویس GPRS ایرانسل بطور رایگان به نسخه ویژه موبایل ویترین به نشانی vitrin.irancell.ir مراجعه کرده و با جستجو در آن محصولات مورد نظر خود را خریداری و دریافت کنند.
براین اساس دعا و ترجمه دعاهای روزهای ماه مبارک رمضان، نمازهای مستحبی، احادیث مرتبط با این ماه مبارک و مناجات شب ها و سحرهای ماه مبارک رمضان به صورت روزانه و یا هفتگی از طریق پیام کوتاه قابل دریافت است.
همچنین آهنگ های پیشواز ویژه ماه مبارک رمضان نیز بر روی ویترین قرار گرفته که از جمله آنها می توان به مناجات امیرالمومنین، دعای ربنا و دعای سحر اشاره کرد.
مشترکان ایرانسل برای دریافت جزئیات بیشتر این محصولات و خدمات و همچنین جشنواره تابستان ۸۸ ایرانسل میتوانند به سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.Irancell.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا