سامسونگ و ال جی گوشی های جدید به بازار عرضه می کنند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از  دیجیتایمز،  شرکت سامسونگ قراراست در مدت یاد شده افزون بر ۱۰ گوشی  و شرکت ال جی ۱۴ گوشی به بازار عرضه کنند.مدیر واحد ارتباطات موبایلی سامسونگ در تایوان گفت ،  شرکت سامسونگ الکترونیک درنظر دارد افزون بر ۱۰ گوشی دارای صفحه نمایش لمسی را در نیمه …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از  دیجیتایمز،  شرکت سامسونگ قراراست در مدت یاد شده افزون بر ۱۰ گوشی  و شرکت ال جی ۱۴ گوشی به بازار عرضه کنند.
مدیر واحد ارتباطات موبایلی سامسونگ در تایوان گفت ،  شرکت سامسونگ الکترونیک درنظر دارد افزون بر ۱۰ گوشی دارای صفحه نمایش لمسی را در نیمه دوم سال جاری میلادی در بازار تایوان عرضه کند.
بعضی ازگوشی های جدید سامسونگ که قراراست عرضه شوند با نام مدل Star 5230, Jet S8000, Beat DJ M7600, Omnia II i8000, Galaxy i7500 و Preston S5600 معرفی شده اند ولی نام ۴ گوشی باقیمانده اعلام نشده است.
شرکت ال جی نیز دررقابت با سامسونگ اعلام کرد درنظر دارد ۱۴ گوشی جدید را درنیم فصل دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه کند .
گوشی های جدید ال جی نیز دارای صفحه نمایش لمسی هستند.
نام مدل و جزییات بیشتر درباره گوشی های یاد شده ال جی منتشر نشده است.
شرکت نوکیا که رقیب اصلی این دوشرکت به شمار می آید از عرضه فقط ۳ گوشی دارای صفحه لمسی خبر داده که دوتای آنها به بازار عرضه شده اند.
شرکت فنلاندی نوکیا دربازار جهانی تلفن همراه مقام اول و شرکت های سامسونگ و ال جی به ترتیب در رتبه های بعدی قراردارند.
شرکت ال جی اعلام کرده است تلاش می کند با عرضه گوشی های جدیدتر و بیشتر ، به رتبه دوم بازارجهانی – رتبه کنونی سامسونگ – دست پیدا کند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا