بخش های حاکمیتی با ادغام وزارت راه وارتباطات ارتقا می یابند

علی اصغر یوسف نژاد درگفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت:طرح ادغام دو وزارتخانه ارتباطات و راه به منظور کوچک سازی دولت درکمیسیون صنایع ومعادن به تصویب رسیده است.وی خاطر نشان کرد: این حرکت باعث ارتقاء سطح حاکمیتی دردولت شده وسایر کارهای تصدی گری که بخش های غیر دولتی می توانند انجام دهند از …

علی اصغر یوسف نژاد درگفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت:طرح ادغام دو وزارتخانه ارتباطات و راه به منظور کوچک سازی دولت درکمیسیون صنایع ومعادن به تصویب رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: این حرکت باعث ارتقاء سطح حاکمیتی دردولت شده وسایر کارهای تصدی گری که بخش های غیر دولتی می توانند انجام دهند از دوش دولت برداشته می شود.
یوسف نژاد با اشاره به اینکه با ادغام این دو وزارتخانه مسئولیت های وزارت راه وارتباطات به بخش خصوصی واگذارمی شود،گفت: تنها مسئولیت های حاکمیتی ،برنامه ریزی و کنترل این دو دراختیار دولت باقی می ماند.
یوسف نژاد وجه اشتراک دو وزارتخانه راه و ارتباطات را کلمه ارتباطات دانست وگفت:ازاین طریق شرایط این دو وزارتخانه تغییر می کند.
وی افزود: در صورت ادغام دو وزارتخانه راه و ارتباطات آن دو به صورت دو معاونت درکنار یکدیگر به فعالیت خود خواهند پرداخت.
به گفته وی ادغام دو وزارتخانه راه و ارتباطات پیشنهاد کمیسیون صنایع ومعادن است و تنها دراین کمیسیون به تصویب رسیده که و براساس سایر پیشنهادات و بررسی ها در صحن علنی مجاس به تصویب می رسد. 
پس از ادغام وزارت  ارتباطات  با راه،  وزارتخانه حمل و نقل و ارتباطات ایجاد می شود.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا