بازار سیمکارت رونق ندارد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با استمرار شرایط فعلی که میزان خرید انواع سیمکارت ها به خصوص سیمکارت های ۰۹۱۲ در بازار کاهش یافته است احتمال خریدوفروش چشمگیر در این بازار پیش بینی نمی شود. تنها سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل مورد تقاضای مشتریان قرار دارد.سیمکارت های اعتباری موجود در بازار از …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، با استمرار شرایط فعلی که میزان خرید انواع سیمکارت ها به خصوص سیمکارت های ۰۹۱۲ در بازار کاهش یافته است احتمال خریدوفروش چشمگیر در این بازار پیش بینی نمی شود. تنها سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل مورد تقاضای مشتریان قرار دارد.
سیمکارت های اعتباری موجود در بازار از بهای پنج تا ۳۰ هزارتومان عرضه می شود. اما شماره های مرتب این نوع سیمکارت ها با قیمت های بالاتر در بازار آزاد عرضه می شود.
سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل – ام تی ان در بازار آزاد تلفن همراه به ترتیب به بهای ۳۰ ، ۱۲ و پنج هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول نیز با قیمت حدود ۵۸۰هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” و “۳” و “۴”  به ترتیب به بهای حدود ۵۶۰ ، ۵۳۵و ۳۸۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت ۳۹۰، ۳۶۰ ، ۳۱۵ و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود.
سیمکارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت  ۳۸۰، ۳۲۰، ۲۶۰، ۲۵۵، ۲۴۰ ، ۲۳۵ و ۲۲۰ هزار تومان در سطح بازار سیمکارت تهران به فروش می رسد.
قیمت این سیمکارت ها در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.
تا کنون بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت در کشور واگذار شده است . از میزان ۳۷میلیون متعلق به همراه اول، حدود ۸۰۰ هزار سیمکارت تالیا و در حدود ۱۳ میلیون سیمکارت های ایرانسل – ام تی ان است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا