اسوس مادربردهای سریXD خود را معرفی کرد

به گزارش موبنا به نقل از اسوس، این سری از مادربردهای اسوس با طراحی Xtreme قادرند تا ضمن افزایش قابلیتهای سیستم کامپیوترهای خانگی، پردازش ومدیریت عملیات کامپیوتری را نیزبه  میزان قابل توجهی ارتقاء بخشند.به گفته مدیران این کمپانی، در طراحی جدید Xtreme برسه اصل کارایی، اطمینان پذیری و همینطور امنیت انجام عملیات کامپیوتری تاکید ویژه …

به گزارش موبنا به نقل از اسوس، این سری از مادربردهای اسوس با طراحی Xtreme قادرند تا ضمن افزایش قابلیتهای سیستم کامپیوترهای خانگی، پردازش ومدیریت عملیات کامپیوتری را نیزبه  میزان قابل توجهی ارتقاء بخشند.
به گفته مدیران این کمپانی، در طراحی جدید Xtreme برسه اصل کارایی، اطمینان پذیری و همینطور امنیت انجام عملیات کامپیوتری تاکید ویژه ای شده است.
یکی از ویژگی های طراحی  Xtremeبکارگیری امکان Stack Cool3+  به منظورافزایش طول عمر قطعات مادربرد می باشد. این ویژگی در واقع سیستم بهینه شده خنک کننده مسی است که برای نخستین بار در مادربردهای ASUS P5E64 WS به کارگرفته شد.
آغازگر این ابتکار و نوآوری درتکنولوژی های مربوط به خنک سازی نیزاسوس بوده است که معیارهای طراحی مادربرد را تغییر داد.
درزمینه افزایش کارایی، سری مادربردهای یاد شده از امکان Xtreme Phase سود می برند که می تواند پایدارترین سیستم تولید و انتقال توان(Power) مصرفی را فراهم آورد. درهمین زمینه امکان دیگری موسوم به Turbo V به کاربران اجازه می دهد تا سرعت انجام پردازش های کامپیوتری را به صورت دینامیکی و البته آنی و لحظه ای ارتقاء ببخشند.هردوی این ویژگی ها درواقع ابزاری هستند برای علاقمندان دنیای سخت افزار و به خصوص مادربرد تا بتوانند نهایت کارایی توان مصرفی را به بهینه ترین شکل و تحت هرمیزان بارگذاری تجربه کنند. این امر درنهایت موجب بهبود انجام پردازش های کامپیوتری تا میزان ۵۱ درصد می شود.
در طراحی Xterme مادربردهای اسوس ،انواع مختلف استانداردهای امنیتی به کارگرفته شده است. از جمله این استانداردها میتوان به آزمایش مربوط به تداخل امواج الکترومغناطیس (EMI) و همچنین میزان پایین تخلیه الکتریکی الکترواستاتیکی (ESD) وهمینطور یک حفاظ ورودی/خروجی موسوم به Q-Shield اشاره کرد.
اسوس تا کنون زمان قطعی عرضه این سری از مادربردها را اعلام نکرده است. اما خبرهای حاصله حاکی از آن است سری Dsigen Xtreme تا پیش از آغاز سال جدید میلادی عرضه خواهد شد.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا