موبايل در رشد سازمانهاي غير دولتي تاثير گسترده دارد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ريد رايت وب”، تحقيقي که توسط سازمان ملل متحد و Vodafone Group در مورد استفاده از تلفن همراه در سازمان هاي غير دولتي انجام شد.اين تحقيق از ۱۰ دسامبر ۲۰۰۷ تا ۱۳ ژانويه ۲۰۰۸ روي ۱۱ سازمان دولتي و ۵۹۰ کارمند اين سازمان ها …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ريد رايت وب”، تحقيقي که توسط سازمان ملل متحد و Vodafone Group در مورد استفاده از تلفن همراه در سازمان هاي غير دولتي انجام شد.
اين تحقيق از ۱۰ دسامبر ۲۰۰۷ تا ۱۳ ژانويه ۲۰۰۸ روي ۱۱ سازمان دولتي و ۵۹۰ کارمند اين سازمان ها انجام شد.
نتايج اين تحقيق نشان مي دهد که ۸۶ درصد کارمندان سازمان هاي غير دولتي از فن آوري تلفن همراه در و دستگاه هاي همراه ديگر در کار خود استفاده مي کنند.
يک چهارم اين افراد اعلام کرده اند که فن آوري تلفن همراه انقلابي در پيشرفت امور اداري آنها ايجاد کرده است و يک سوم آنها بر اين باورند که بدون تلفن همراه نمي توانند به کار خود ادامه دهند.
براساس گزارش سازمان ملل ، بيش از ۵/۳ ميليارد تلفن همراه در سراسر جهان توسط کاربران مورد استفاده قرار مي گيرد و سازمان ها تلاش مي کنند که اين فن آوري را براي رسيدن به اهداف بشردوستانه تحت کنترل درآورند.
ارتباطات از راه دور مدرن و استفاده خلاقانه از آن مي تواند نوع زندگي بشر را تحت تاثير قرار داده و سازمان ملل را در حل بسياري از مشکلات ملت ها کمک کند.
بيشترين کاربرد اين فن آوري تماس هاي صوتي و پيام هاي کوتاه متني است؛ اما کاربرد هاي ديگري مانند پيام هاي ويديويي و تصويري، نقشه ها و به اشتراک گذاشتن اطلاعات از اهميت ويژه اي برخوردار است.
کارمندان سازمان هاي غير دولتي بر اين باورند که تلفن همراه مي تواند در زمان آنها صرفه جويي و در انتقال سريع اطلاعات به آنها کمک کند.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا