ال جی مانیتورهایی با فناوری مجازی تولید می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از اینفونیوز، این مدل مانیتورهای ال جی به عنوان یک رایانه واقعی عمل می کنند و هزینه کمتری در بر دارد به طوری که اجازه می دهد چندین کاربر از یک رایانه استاندارد به طور مشترک استفاده کنند.این مانیتورهای ال جی جزو سری N SmartVine هستند که …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از اینفونیوز، این مدل مانیتورهای ال جی به عنوان یک رایانه واقعی عمل می کنند و هزینه کمتری در بر دارد به طوری که اجازه می دهد چندین کاربر از یک رایانه استاندارد به طور مشترک استفاده کنند.
این مانیتورهای ال جی جزو سری N SmartVine هستند که در ساخت آنها از فناوری “virtualization” شرکت آمریکایی NComputing استفاده شده است.
کاربران می توانند یک صفحه کلید و ماوس را مستقیما به مانیتور وصل کنند به این ترتیب به یک رایانه استاندارد وصل می شوند.
از طریق فناوری virtualization مانیتور ال جی به کاربر اجازه می دهد که ۱۱ کاربر که به طور کلی باید ۳ هزار دلار صرف کنند از یک رایانه استفاده کنند.
Virtualization به فناوری که امکان می دهد یک کامپیوتر کار خیلی از ماشین ها را انجام دهد بر می گردد.
این مانیتور ۱۹ اینچی است و ۱۹۹ دلار قیمت دارد و ال جی به شکل سراسری اقدام به بازاریابی و فروش این محصول کرده است.مانیتورهای SmartVine می تواند به عنوان مانیتورهای سنتی به کار روند و با هر دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس سازگار هستند.
ال جی در سال ۲۰۰۸ بیش از ۱۵ میلیون دستگاه مانیتور به فروش رساند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا