نتیجه سختی های فراوان ثروتمند شدن با فوم بود

تفکر آسان است، عمل کردن هم سخت است. اما سخت ‌ترین کار دنیا عملی ساختن تفکرات است. تفکر ثروتمند شدن سال های طولانی در ذهن من بود اما به دلیل اینکه سرمایه ای برای راه اندازی یک شغل ثروتساز نداشتم، نمی توانستم به آن دست پیدا کنم تا اینکه یکی از دوستانم من را با تجارت نوین آشنا کرد. این نوع تجارت نیاز به سرمایه ی زیادی ندارد و با پول مشتری انجام می شود. این اتفاق موجب شد من در حوزه ی فویل به ثروت بسیار زیادی دست پیدا کنم.

فوم بتن کف

فوم بتن، بتنی فوق العاده سبک است که در مواد اولیه تشکیل دهنده آن علاوه بر سیمان، آب و ماسه، فوم نیز برای سبک سازی به آن تزریق می شود. فوم بتن کف نسبت به بقیه انواع بتن ها فوم تزریقی بیشتری دارد که همین امر موجب شده است تا برای سبک سازی و کم کردن بار ساختمان مورد استفاده قرار گیرد.

فوم بتن از اصلی ترین مصالح ساختمان به شمار می آید و هیچ ماده دانه درشتی در ترکیب خود ندارد همین امر سبب شده تا ظاهری یکنواخت داشته باشد و بتوان از آن به عنوان پوششی بر روی تاسیسات ساختمان استفاده کرد. هم چنین این نوع فوم بتن به دلیل متخلخل بودن برای سیم کشی به راحتی سوراخ می شود و شکل ظاهری خود را از دست نمی دهد.

نتیجه سختی های فراوان ثروتمند شدن با فوم بود

فوم سقفی نسوز

در حال حاضر فوم سقفی نسوز به علت مقاومت بالا در برابر نفوذ و عبور گرما، رطوبت و صدا به میزان زیادی می تواند در مصرف انرژی و هزینه های ناشی از آن جلوگیری به عمل آورد. به دلیل وزن سبکی که دارد علاوه بر مقرون به صرفه است، تاثیر مثبتی در افزایش مقاومت سازه خواهد داشت.

نکته حائز اهمیت فوم سقفی عایق:

– یونولیت های با دانسیته کمتر از ۷ کیلوگرم در متر مکعب در قسمت سقف سازه نباید مورد استفاده قرار گیرد.

– به مقدار بسیار زیادی در مصرف تیرچه، قالب بندی و بتن صرفه جویی می‌کند.

– نصب و سرعت ساخت بالایی دارد.

– در برابر رشد میکروب و باکتری مقاوم است خطری را برای محیط زیست نخواهد داشت.

– مقاومت سازه را در برابر آتش سوزی افزایش داده و علاوه بر آن در زمان آتش سوزی شعله نگرفته و دود ندارد.

– حمل آن آسان است و زمان بر نیست، در نهایت در هزینه های صرفه جویی خواهد گشت.

نتیجه سختی های فراوان ثروتمند شدن با فوم بود

فوم سقفی شاهرود

خانه یکی از محله‌های آسایش است و همین موضوع باعث شده که عایق های صوتی یکی از ضروری ترین لوازم در ساخت و ساز منزل محسوب شود. البته در واحدهای صنعتی و تجاری و تولیدی نیست عایق صوتی و حرارتی، خرید فوم سقفی شاهرود عایق نقش بسزایی دارد.

متاسفانه برخی از شرکت های تولیدی فوم سقف برای تولید بلوکه ها از مواد بازیافت شده استفاده می‌کنند و این کار در کاهش خاصیت فوم سقفی به عنوان یک عایق با کیفیت بسیار موثر است. علاوه بر مصرف فوم سقفی به عنوان عایق این محصول مقاومت ساختمان را در برابر زلزله بالا برده و ایمنی ساختمان را تقویت می کند.

در آخر می توان اشاره کرد که مصرف بلوک های پیانو لیت پلی استایرن مصرف سایر مصالح ساختمانی را کاهش میدهد.

نتیجه سختی های فراوان ثروتمند شدن با فوم بود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا