ترفندهای طلایی افزایش فالوور در اینستاگرام در چند دقیقه

هر پیج کسب و کاری در اینستاگرام، با آرزوی داشتن فالوور بالا به فعالیت مشغول است. در این مقاله قصد داریم ترفندهای طلایی افزایش فالوور که با آزمون و خطا به آنها رسیده ایم را بیان کنیم.با ما همراه باشید.

چرا افزایش فالوور در اینستاگرام اینقدر مهم است؟

داشتن فالوور بالا یعنی معتبر بودن برند شما و فروش  بالاتر!

هدف  اصلی هر کسب و کاری در پلتفرم اینستاگرام، تجربه فروش بالا و داشتن مشتریان زیاد است.

اینستاگرام را می توان دنیای بزرگی تصور کرد که برای رشد در آن باید از سایر رقبا بهتر عمل کنید. امروزه با گسترش فضای مجازی، کسب و کارهای حضوری نیز به فکر داشتن فروشگاه مجازی افتاده اند تا بتوانند برند خود را به تعداد بیشتری از کاربران معرفی کرده و مشتریان خود را محدود به یک موقعیت جغرافیایی کوچک نکنند.

هرچه تعداد این مخاطبان بیشتر باشد، افراد بیشتری با برند شما آشنا شده و در سطح وسیع تری می توانید به فعالیت بپردازید.

افزایش فالوور در اینستاگرام

راهکارهای کاربردی افزایش  فالوور در اینستاگرام

با یک سرچ ساده می توان به انبوهی از اطلاعات در رابطه با افزایش فالوور پیج در اینستاگرام دست یافت. در این مطلب، ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام را برای شما بیان خواهیم کرد.

این ترفند ها عبارتند از:

۱-اعتبار بخرید!

در وهله اول، مهم ترین نکته برای شروع یک کسب و کار موفق، داشتن حداقل تعداد فالوور است. جذب مخاطب واقعی، یک پروسه زمان بر است که نیاز به فعالیت مستمر برای یک مدت طولانی در این فضا دارد.

بهترین راه حل برای یک کسب و کار نوپا را می توان خرید فالوور در نظر گرفت.

با خرید فالوور اینستاگرام می توانید حس امنیت و معتبر بودن برند را به مخاطب القا کرده واو را ترغیب کنید تا از محصولات یا خدمات شما استفاده کند.

افزایش فالوور در اینستاگرام

۲-  چراغ راه یعنی تقویم تولید محتوا

با کمک تقویم تولید محتوا می توانید با تسلط بیشتری بر روی  مطالب خود کار کنید و برای هر موضوع و هر محتوا تاریخ های دقیق انتشار در نظر بگیرید.

از تاثیرات فوق العاده تقویم محتوا می توان به داشتن محتواهای با کیفیت برای روزها یا مراسم های خاص اشاره کرد.

تولید محتوای مستمر و در عین حال با کیفیت می تواند به جذب مخاطب کمک کند. از طرف دیگر، اینستاگرام پیج های فعال را شناسایی کرده و به آنها برای  ورود به اکسپلورر کمک می کند.

۳-استفاده از تصاویر چشم نواز و زیبا

از تصاویر یا فیلم هایی استفاده نمایید که چشم مخاطب را در میان این دریای پر از محتوا به خود جلب کند و به کمک این روش، مخاطبان بیشتری را به سمت پیج خود روانه کنید.

۴-تجاری سازی پیج اینستاگرامی

پیج خود را از حالت خصوصی به تجاری تبدیل کنید تا ابزارهای مهمی مثل اینسایت اینستاگرام برای شما فعال شود. این ابزار به شما کمک می کند تا تمامی حرکات خود در این پلتفرم را به دقت آنالیز کرده و گام بعدی را مشخص کنید.

از دیگر مزایای این ابزار می توان به اطلاعات دقیق درباره میزان علاقه کاربران به هر موضوع اشاره کرد که به شما در پیدا کردن موضوعات چالش برانگیز بسیار کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش حذف حساب کاربری اینستاگرام

۵-تسخیر اکسپلورر با ابزار هشتگ

استفاده اصولی و درست از هشتگ ها به شما کمک می کند تا محتواهای خود را به علاقمندان به آن موضوع معرفی کنید و در صورتی که محتوای شما مورد پسند باشد، مخاطبان جدیدی را به پیج اضافه کنید.

اینستاگرام برای  هشتگ ها نیز محدودیت اعمال کرده است. هر پست نهایت می تواند ۳۰ هشتگ را طبق  این محدودیت داشته باشد؛ اما اصولی ترین راه برای استفاده از این ابزار، نوشتن ۵ الی ۱۰ هشتگ مرتبط با موضوع محتوا است.

۶-جذب کاربران دیگر شبکه های اجتماعی

درصد بالایی از کاربران فضای  مجازی علاوه بر اپ اینستاگرام در سایر اپلیکیشن ها نیز فعال هستند. برای  جذب  مخاطب بیشتر می توانید با فعالیت در شبکه های اجتماعی دیگری نظیر توییتر و فیسبوک، نظر کاربران را به پیج خود جلب کنید و آنها را به سمت حساب کاربری اینستاگرام خود هدایت کنید.

۷-مسابقات و قرعه کشی کلید نجات شما از تعامل پایین

نکته مهمی که به عنوان یک حرفه ای در فضای اینستاگرام باید به آن توجه کنید، اهمیت بالای نرخ تعامل پیج است. هرچه تعامل کاربران واقعی با پیج شما بیشتر باشد، راه ورود محتواها به اکسپلورر هموارتر خواهد بود.

یک ترفند قدیمی برای  جذب  مخاطب، استفاده از قرعه کشی و مسابقات متعدد است.

با اهدای جوایز و قرعه کشی از بین لایک و کامنت ها می توانید مخاطب را ترغیب به فعالیت در پیج کاری خود کنید.

جذب کاربران برای اینستاگرام

۸-تبادل با پیج های همکار در اولویت

پیج های پرمخاطب در زمینه کاری خود را پیدا کرده و با کمک آنها مخاطبان علاقمند به حوزه کاری خود را به پیج اضافه کنید. در نظر داشته باشید که برای انجام این کار باید از پیج هایی شروع کنید که از نظر تعداد فالوور و تعامل با پیج شما هم سطح باشند. پیج های بزرگ هیچ گاه اعتبار خود را به برندهای نوپا منتقل نمی کنند.

 

۹-دروازه ای جدید به نام وب سایت!

می توانید با کمک وب سایت خود کاربران علاقمند به موضوعات مرتبط به حوزه فعالیت خود را پیدا کرده و به پیج اینستاگرام برندتان اضافه کنید.

بیشتر کاربران که به دنبال موضوعات مشخص و خاصی هستند از گوگل کمک می گیرند. پس یکی از راه های ورودی برای کاربران جدید را می توان وب سایت هر برند در نظر گرفت.

۱۰-تلفیق سنتی و مدرنیته!

تبلیغات سنتی شامل فعالیت هایی مثل پخش تراکت و بروشور، تابلوهای اعلانات در سطح شهر و … است که هنوز هم کاربردهای خاص  خود را دارد.

تبلیغات در اینستاگرام

شروع تبلیغات مدرن را می توان از زمان همه گیری اینستاگرام در بین کاربران دانست. این سبک تبلیغات با کمک اینفلوئنسرها و افراد تاثیرگذار در فضای مجازی انجام می شود.

نکته: برای استفاده از این تبلیغات باید ابتدا تمامی پیج های مرتبط که تاثیر بالایی بر  روی  مخاطبان خود دارند را شناسایی کنید و با گلچین کردن بهترین ها، به مرور تبلیغات این سبک را نیز به ترفندهای افزایش فالوور خود اضافه کنید.

هزینه این نوع تبلیغات، تعرفه مشخصی ندارد؛ اما نرخ ها بر حسب تعداد فالوور و تعداد جذب متغیر است.

 

سخن پایانی

در این مطلب تلاش کردیم تا ده مورد از بهترین ترفند های جذب مخاطب واقعی در فضای اینستاگرام را با جزییات مهم آن برای شما بیان کنیم.اگر شما هم تجربه استفاده از این ترفندها برای پیج خود را دارید، با ما و همراهان به اشتراک بگذارید.

 

سوالات متداول

۱-خرید فالوور چگونه به افزایش فروش ما کمک می کند؟

عدد فالور هر پیج اعتبار آن برند را می سازد. هرچه این عدد بالاتر باشد، کاربران بیشتری به برند ما اعتماد کرده و آن را دنبال خواهند کرد. این پروسه به خرید منتهی می شود.

۲-سه ترفند اساسی برای افزایش  فالوور چیست؟

هشتگ گذاری اصولی- تولید محتوای مستمر و با کیفیت-تبلیغات

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. من هم وبسایت دارم هم پیج اینستاگرام. ترکیب این دوتا خیلی بهم کمک کرد که فروش رو بیشتر کنم. همچنین میزان فالوور رو هم افزایش دادم تا بتونم برای وبسایتم ورودی و ترافیک بگیرم

دکمه بازگشت به بالا