آموزش حذف حساب کاربری اینستاگرام – روش سریع دیلیت اکانت

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی می باشد. روز بروز بر تعداد کاربران آن افزوده شده و افراد بیشتری از آن استفاده میکنند. همچنین کسب و کار های متعددی بر روی این شبکه اجتماعی فعالیت داشته و در جهت افزایش تعداد کاربران و مخاطبان خود می افزایند.

با این حال ممکن است به هر دلیلی یک کاربر بخواهد به حذف حساب کاربری اینستاگرام خود بپردازد. فقط باید به این مورد توجه داشته باشیم که وقتی ما اقدام به دیلیت اکانت اینستاگرام میکنیم ،‌ تمامی اطلاعات ما شامل پست ها، کامنت ها و … حذف گردیده و قابل بازگشت نیستند. پس قبل از شروع به کار خوب فکر کنید و اگر از تصمیم خود مطمئن هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله دو روش به شما پیشنهاد میکنیم. در روش اول می توانید با گوشی این کار را انجام دهید و در روش دوم نیاز به کامپیوتر است.

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام با گوشی

تا مدتی پیش این امکان در گوشی فراهم نبود. یعنی شما نمیتوانستید با گوشی خود اکانت خودرا حذف کنید ولی به تازگی اینستاگرام این قابلیت را قرار داده است.

اول از همه نیاز است بعد از دانلود اینستاگرام آن را نصب کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس مطابق تصویر زیر بر روی آیکون سه خط کلیک کنید. در برخی از گوشی های موبایل ممکن است این آیکون به شکل سه نقطه باشد.

آموزش حذف حساب کاربری اینستاگرام - روش سریع دیلیت اکانت

بعد از باز شدن صفحه جدید بر روی settings کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه ، آیتم های زیادی مربوط به تنظیمات حساب کاربری نمایش داده خواهد شد. بر روی گزینه help لمس کنید تا وارد مرحله بعد شویم. با ورود به صفحه جدید بر روی گزینه دوم یعنی help center کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه مرورگر داخلی اینستاگرام برای شما باز خواهد شد. به منظور دیلیت اکانت اینستاگرام بر روی  managing your account لمس کنید. در صفحه باز شده بر روی گزینه delete your account کلیک کنید.

حال ما به سمت حذف حساب کاربری اینستاگرام هدایت شده ایم. در این بخش دو گزینه به شما نمایش داده خواهد شد. باید بر روی گزینه دوم (یعنی How do I delete my account) کلیک کنید. بعد از این کار نیاز است دوباره وارد اکانت خود شوید. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. یک صفحه برای شما باز میشود که باید علت حذف اکانت خود را انتخاب کنید. یکی از گزینه های موجود را انتخاب کرده و دوباره رمز خود را وارد نمایید. سپس بر روی دکمه قرمز رنگ کلیک کنید.

مراحل دلیت اکانت اینستاگرام شما به پایان رسید و حساب کاربریتان با موفقیت حذف گردید.

آموزش حذف حساب کاربری اینستاگرام با کامپیوتر

مراحل این کار بسیار ساده بوده و تقریبا مشابه روش قبلی است. بدین منظور در ابتدا وارد سایت حذف اکانت اینستا به آدرس www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent شوید. اگر قبلا از طریق کامپیوتر وارد حساب کاربری خود شده اید نیاز به کاری نمیباشد در غیر اینصورت وارد اکانت خود شوید.

آموزش حذف حساب کاربری اینستاگرام - روش سریع دیلیت اکانت

سپس از منو کشویی موجود در صفحه یکی از گزینه ها را به عنوان دلیل انجام این کار انتخاب کنید. پسوورد خود را دوباره وارد کنید و بر روی دکمه Delete  کلیک کنید. مراحل به پایان رسیده و اکانت شما به طور کامل حذف شده است.

سخن پایانی

دانلود اینستاگرام و نصب آن این روز ها بسیار پرطرفدار بوده و کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. تعداد افرادی که از این اپلیکیشن استفاده میکنند روز بروز بیشتر می شود. اگر استفاده شما از این نرم افزار و شبکه اجتماعی به اندازه و به صورت درست باشد، مشکلی نداشته و بسیار خوب است. ولی در صورتی که بیش از حد از این اپلیکیشن استفاده مکنید و یا استفاده نادرست دارید ، پیشنهاد ما بهبود این موضوع است. به طور مثال میتوانید میزان ساعت استفاده خود از اینستاگرام را تعیین کرده و بیشتر از آن استفاده نکنید. اما در صورتی که موفق به این موضوع نشدید دیلیت اکانت اینستا میتواند انتخاب نهایی شما باشد.

البته ممکن است دلایل دیگری نیز برای این موضوع داشته باشید. پیشنهاد میکنیم حتما قبل از اقدام به حذف حساب کاربری خود ، خوب فکر کنید. زیرا بعد از انجام این کار هیچ راه برگشتی وجود نداشته و حساب کاربری شما به همراه تمامی اطلاعات موجود در آن (شامل پست ها ، استوری ها ، کامنت ها ، چت ها و …) پاک خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا