Huawei P30 Lite غول سلفی ۳۲ مگاپیکسلی (+عکس)

تب سلفی گرفتن با شروع فصل گرما بالا می رود بخصوص بین جوانان که با به اشتراک گذاری تصاویر خود در شبکه های اجتماعی به تبادل اطلاعات زندگی روزمره خود با دوستانشان می پردازند. به همین دلیل، داشتن تلفن همراه با دوربین ثانویه قدرتمند یکی از شاخص ترین ویژگی هایی است که در خرید تلفن همراه هوشمند مدنظر قرار می دهند.

مجله آنلاین موبنا – اخیرا شرکت هواوی با معرفی تلفن همراه Huawei P30 Lite که مجهز به دوربین ثانویه قدرتمند و باکیفیت ۳۲ مگاپیکسل است، تمامی نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است.

Huawei P30 Lite غول سلفی 32 مگاپیکسلی (+عکس)
نمونه کیفیت دوربین سلفی

در کل، شرکت هواوی با راه اندازی تولید گوشی های هوشمند سری P درصدد ایجاد و تولید محصولاتی با بروزرسانی های متعدد برای جلب توجه خریداران جوان در سرتاسر جهان بوده است.

گوشی جدید هواوی، Huawei P30 Lite، علاوه بر تلفیق سبک منحصربفرد هواوی با طراحی و فناوری نرم افزاری مدرن، با اعمال بروزرسانی های متعدد در فناوری دوربین این گوشی قدم بزرگی برای نیل به اهداف جهانی خود برداشته است.

گوشی Huawei P30 Lite به دلیل برخورداری از کیفیت بالای تصاویر دوربین ثانویه خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. دوربین ثانویه ۳۲ مگاپیکسل این گوشی با بهره مندی از هوش مصنوعی به کاربر در ثبت تصاویر زیبا کمک می کند و او را از هرگونه اعمال روتوش مجدد رها می سازد.

Huawei P30 Lite غول سلفی 32 مگاپیکسلی (+عکس)

به محض اینکه کاربر دوربین ثانویه گوشی Huawei P30 Lite را برای ثبت تصویر روشن می کند، قابلیت زیباسازی هوش مصنوعی به صورت خودکار فعال شده و با تشخیص چهره کاربر به اصلاح موارد ظاهری از قبیل درخشان سازی مردمک چشم، افزودن سایه به چشم، بهبود رنگ لبها، باریک کردن بینی و محو کردن چروک های صورت می پردازد.

قابلیت زیباسازی هوش مصنوعی دوربین گوشی  Huawei P30 Liteدرست مثل یک متخصص زیبایی و مد به صورت خودکار تنظیمات لازم برای زیباسازی چهره را انجام می دهد. همچنین، قابلیت زیباسازی هوش مصنوعی دوربین این گوشی را میتوان به صورت زنده در زمان تماس تصویری فعال کرد و به این ترتیب، کاربر فارغ از قید زمان و مکان می تواند چهره ای مناسب از خود به نمایش بگذارد.

Huawei P30 Lite غول سلفی 32 مگاپیکسلی (+عکس)

دوربین ثانویه این گوشی با ثبت جزئیات دقیق تصاویر، کیفیت و رزولوشن عکس ها را بسیار بهبود می بخشد. با انتخاب گزینه های موجود می توان نوع ثبت تصاویر را از عکس به فیلم یا بالعکس تغییر داد.

این گوشی با سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، EMUI 9.0، HiSilicon Kirin 710 (12nm)، CPU سریع متشکل از هشت هسته (۴×۲.۲ GHz Cortex-A73 + 4×1.7 GHz Cortex-A53) و Mali-G51 GPU عرضه شده است. با مجموع این ویژگی ها این گوشی با عملکردی سریع و با پردازنده گرافیک فوق العاده و نرم افزار بروز جزو تلفن های همراه قدرتمند محسوب می شود.

گوشی Huawei P30 Lite قابلیت نصب حافظه جانبی میکرو SD تا ۵۱۲ گیگابایت را داراست. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت امکان انجام چندین کار همزمان را برای کاربر فراهم می سازد.

Huawei P30 Lite غول سلفی 32 مگاپیکسلی (+عکس)

دوربین اصلی سه گانه این گوشی متشکل از دوربین ۲۴ مگاپیکسل (Wide) و f/1.8 و PDAF، دوربین ۸ مگاپیکسل (Ultrawide) و دوربین ۲ مگاپیکسل با حسگر عمق و f/2.4 است. این دوربین قابلیت هایی از قبیل فلش LED، HDR، پانوراما دارد و کیفیت فیلمبرداری آن ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است که مجهز به ژیروسکوپ EIS نیز می باشد. دوربین ثانویه این گوشی ۳۲ مگاپیکسل و f/2.0 است که قابلیت هایی از قبیل HDR دارد و کیفیت فیلمبرداری ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است.

Huawei P30 Lite غول سلفی 32 مگاپیکسلی (+عکس)

صفحه نمایش آن ۶.۱۵ اینچ از نوع LTPS IPS LCD، رزولوشن ۲.۳۱۲ x 1.080 پیکسل (۴۱۵ppi) و دارای برآمدگی کوچک بالای صفحه (notch) است.

از امکانات ارتباطی آن می توان به دو سیمکارت ۴G، وای فای، بلوتوث ۴.۲، GPS، NFC، USB Type-C و خروجی هدفون ۳.۵ میلی متر اشاره کرد.

گوشی Huawei P30 Lite مجموعه ای از حسگرهاست از قبیل اثراگشت (تعبیه شده در پشت دستگاه)، ژیروسکوپ، شتاب سنج، حسگر مجاورتی و قطب نما.

این گوشی با باتری ثابت ۳.۳۴۰ میلی آمپر از نوع Li پلیمر و با قابلیت شارژ سریع ۱۸ وات ارائه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا