برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول

نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.

به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی «ایران هلث» با رویکرد ارائه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت تا یک خرداد ۱۴۰۳ با حمایت همراه اول برگزار می شود.

این رویداد با اهدافی نظیر توسعه فناوری های حوزه سلامت در کشور، افزایش قدرت رقابت شرکت های دانش بنیان و فناور برای حضور در بازارهای جهانی، توسعه صادرات شرکت های دانش‌بنیان و فناور حوزه سلامت، شبکه سازی و اشتراک گذاری تجربیات توسعه فناوری حوزه سلامت و تجاری سازی دستاوردهای فناورانه حوزه سلامت کشور برگزار می شود.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و همچنین «نخستین اپراتور سلامت ایران» که وظیفه ارائه بستر فعالیت ذی نفعان حوزه سلامت را برعهده دارد با سرویس‌ها و بخش‌هایی نظیر «پلتفرم پایش دیجیتال سلامت»، «اپراتور سلامت»، «خدمات غیرحضوری دارو»، «سامانه خودمراقبتی و پیشگیری»، «پرونده الکترونیک سلامت» و «بی‌سیم سازمانی آواک» در این رویداد حضور دارد.

این نمایشگاه بزرگترین و مهمترین رویداد در حوزه تجهیزات و خدمات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی منطقه است که سالانه تعداد زیادی از شرکت های توانمند در آن حضور دارند و از این حیث، فرصتی مغتنم برای شرکت های فعال داخلی و بین المللی به حساب می آید. 

این رویداد از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و میزبان علاقه مندان به این حوزه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا