هواوی لوکسید اس۷؛ تسلا ، مرسدس و پورشه را شکست داد! (+مشخصات و تصاویر)

لوکسید برند جدید هواوی در صنعت خودرو است که محصولات آن با همکاری کمپانی چری چین تولید می شود. لوکسید پس از آیتو ، دومین برند خودرویی هواویی محسوب می شود و سدان اس۷ اولین عضو خانواده لوکسید است.

موبنا –  هواوی از لوکسید اس۷ با قیمت پایه ۳۵۲۰۰ دلار در چین رونمایی کرد. مهمترین ویژگی این سدان مصرف بسیار پایین آن است زیرا برای هر ۱۰۰ کیلومتر فقط ۱۲.۴ کیلووات ساعت انرژی مصرف می کند.

لوکسید اس۷ بر مبنای معماری ۸۰۰ ولت توسعه یافته است. بدین ترتیب طی ۱۵ دقیقه انرژی لازم برای پیمایش ۴۳۰ کیلومتر در باتری ذخیره می شود.

این خودرو همچنین به سامانه هواوی ای دی اس ۲.۰ مجهز است که قابلیت های رانندگی خودران و امکان پارک خودکار را به لوکسید اس۷ آورده است.

لوکسید برند جدید هواوی در صنعت خودرو است که محصولات آن با همکاری کمپانی چری چین تولید می شود. لوکسید پس از آیتو ، دومین برند خودرویی هواویی محسوب می شود و سدان اس۷ اولین عضو خانواده لوکسید است.
لوکسید اس7 ؛ خودرو هواوی قیمت گذاری شد/ هواوی تسلا ، مرسدس و پورشه را شکست داد! (+مشخصات و تصاویر)

لوکسید اس۷ از همان پلتفرمی استفاده می کند که خودروهای اکسید اکسلانتیکس ئی اس و اکسلانتیکس ئی تی چری بر آن اساس توسعه یافته اند.

سدان فول سایز لوکسید اس۷ از منظر ابعاد برابر با ۴۹۷۱ میلیمتر در طول، ۱۹۶۳ میلیمتر در عرض و ۱۴۷۴ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۹۵۰ میلیمتر است. این خودرو مجهز به مجموعه ای از سنسورهای پیشرفته از جمله یک لیدار، سه موج میلیمتری، ۱۲ اولترا سونیک و ۱۱ دوربین اچ دی است.

تمامی سخت افزارهای مذکور با سامانه هواوی ای دی اس۲.۰ مدیریت می شوند.

اس۷ از نظر شرایط ائروداینامیک نیز خودرویی موفق است. شاخص ضریب درگ خودرو عدد ۰.۲۰۳Cd را نشان می دهد که حتی از تسلا مدل اس نیز بهتر است.

لوکسید اس7 ؛ خودرو هواوی قیمت گذاری شد(+مشخصات و تصاویر)

برد حرکتی لوکسید ۸۵۸ کیلومتر عنوان شده است.

تریم پرچمدار از ۲ موتور الکتریکی با مجموع خروجی ۴۹۶ اسب بخار استفاده می کند که طی ۳.۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد.

ساختار شیمیایی باتری در تریم پرچمدار NMC تناری است. باتری در ظرفیت های ۶۲، ۸۲ و ۱۰۰ کیلووات ساعت قابل سفارش است. هواوی ادعا می کند اس۷ طی ۵ دقیقه انرژی لازم برای پیمایش ۲۱۵ کیلومتر را در باتری ذخیره می کند.

نام گذاری تریم های لوکسید اس۷ و قیمت آن ها به ترتیب زیر است:

ال اف پی: باتری لیتیم آهن فسفات

ان ام سی: باتری لیتیم نیکل منگنز که فناوری گران تری در مقایسه با ال اف پی است.

لوکسید اس7 ؛ خودرو هواوی قیمت گذاری شد/ هواوی تسلا ، مرسدس و پورشه را شکست داد! (+مشخصات و تصاویر)

هواوی لوکسید اس۷

هواوی لوکسید اس7 
هواوی لوکسید اس7 
هواوی لوکسید اس7 
هواوی لوکسید اس7 
هواوی لوکسید اس7 
اطلاعات لوکسید اس۷ در روزهای آینده بروزرسانی خواهد شد
 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا