«هواوی نوا ۱۱ اس ای» با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد (+عکس)

هواوی بالاخره امروز گوشی هوشمند جدید خود با نام هواوی نوا ۱۱ اس ای (Huawei nova 11 SE) را معرفی کرد. این گوشی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف نمایشگر خود، در وب سایت رسمی شرکت هواوی ظاهر شده است.

موبنا – اینطور که برگه مشخصات رسمی گوشی نشان می‌دهد، خبری از اتصال ۵G نیست و هواوی تصمیم گرفته جزئیات تراشه پردازشی مورد استفاده در این محصول را مخفی نگه دارد. در ادامه با دیجی رو همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های هواوی نوا ۱۱ اس ای داشته باشیم.

گوشی هواوی نوا ۱۱ اس ای پیش از این در وب‌سایت Vmall که یک فروشگاه آنلاین متعلق به هواوی در چین می‌باشد، لیست شده است. از آنجا بود که متوجه شدیم این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده می‌کند که یک پردازنده منحصراً LTE بوده، تحت فرایند ۶ نانومتری ساخته شده و دارای پردازنده مرکزی ۲.۴ گیگاهرتزی است. یکی دیگر از جزئیاتی که فاش نشده، حجم حافظه رم است که البته این موضوع در دنیای اندروید چندان مرسوم نیست و تقریباً همه شرکت‌ها میزان رم گوشی‌هایشان را ذکر می‌کنند.

هواوی نوا 11 اس ای

هواوی نوا ۱۱ اس ای دارای یک پنل نمایشگر اولد تخت ۱۰ بیتی در اندازه ۶.۶۷ اینچ است که از وضوح تصویری فول اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بوده و طیف رنگی DCI-P3 را به طور کامل و صد در صدی پوشش می‌دهد. یک حفره دوربین هم در مرکز و بالای نمایشگر وجود دارد که محلی برای تعبیه دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. شایان ذکر است که این دوربین سلفی قابلیت ضبط ویدیو با وضوح ۱۰۸۰p را دارد.

گوشی میان‌رده هواوی نوا ۱۱ اس ای دارای بدنه‌ای بسیار نازک با ضخامت تنها ۷.۳۹ میلی متر است. وزن آن هم ۱۸۶ گرم بوده و برای تأمین انرژی به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات مجهز شده است. به گفته هواوی، تنها با ۳۲ دقیقه اتصال گوشی به شاژر، باتری آن از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود. در ضمن، باید اشاره کنیم که خوشبختانه شارژر و کابل مناسب آن در جعبه خرده فروشی محصول موجود است.

هواوی نوا 11 اس ای

این گوشی به صورت پیش فرض با سیستم عامل هارمونی او اس ۴ (HarmonyOS 4) عرضه شده که همین امروز خبر ۱۰۰ میلیونی شدن آن توسط هواوی اعلام شد. بنابراین، با توجه به استفاده از پلتفرم هارمونی او اس، نباید انتظار دیدن سرویس‌ها و خدمات گوگل را در نوا ۱۱ اس ای داشته باشید. اما به هر حال، هارمونی او اس ۴ تغییرات و بهبودهای خوبی را به ارمغان آورده که از جمله آن‌ها می‌توان به مرکز اعلان اصلاح شده، مدیریت بهتر مجوزها برای برنامه‌های پرخطر و یک پنجره زنده برای گسترش فعالیت‌های فعلی اشاره کرد که در نوار اعلان قرار دارد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته هواوی نوا ۱۱ اس ای می‌توان به اتصال NFC با امکان ذخیره اطلاعات کارت بانکی برای پرداخت‌های آفلاین، شیار نانو سیم‌کارت دوگانه و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

هواوی نوا 11 اس ای

هواوی نوا ۱۱ اس ای در رنگ‌های سبز، سفید و مشکی تولید شده و قیمت تعیین شده برای آن ۱۹۹۹ یوان (معادل ۲۷۳ دلار یا ۲۵۷ یورو) برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی و ۲۱۹۹ یوان (معادل ۳۰۰ دلار یا ۲۸۵ یورو) برای نسخه ۵۱۲ گیگابایتی است. ثبت سفارش این گوشی در چین از همین امروز آغاز گردیده و اولین دور فروش برای روز ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است.

 منبع: دیجی رو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا