دانلود فوتبال PES 2019 PRO 3.2.1 پی اس ۲۰۱۹ اندروید

کمتر کسی است که با سری PES آشنایی نداشته باشد ، هر سال نسخه ی جدیدی از این سری بازی فوتبال برای پلتفرم های مختلف برای طرفداران چشم انتظار عرضه می گردد.

مجله آنلاین موبنا – بازی PES 2018 که هجدهمین نسخه از این سری محبوب می باشد در اوایل پایی سال گذشته میلادی عرضه گردید و نسخه ی موبایلی این بازی که با نام PES 2018 PRO EVOLUTION SOCCER شناخته می شود مدتی پس از آن عرضه گردید ، وحالا PES 2018 نیز از رده خارج و شما حتما باید PES 2019 را نصب کنید.

دانلود PES 2019 PRO EVOLUTION SOCCER اندروید

با ما همراه باشید تا شما را با قسمت های مختلف این بازی پرطرفدار آشنا سازیم.

گیم پلی نسخه موبایل پی اس ۲۰۱۹ تقریبا مشابه با حالت myclub نسخه ی کنسولی می باشد که در ابتدای کار شما هدایت یک تیم نه چندان قوی را بر عهده خواهید گرفت و بایستی با پیشرفت در بازی و خرید بازیکنان بزرگ ، تیم خود را تقویت نمایید. البته انجام بازی بصورت آنلاین لذت بیشتری دارد که در این نسخه از بازی همانند نسخه های قبلی این امکان برای شما فراهم شده است تا با سایر رقبای خود در سراسر جهان به رقابت بپردازید ، همچین همانند نسخه ی قبلی بازی شما می توانید در حالت local با دوشتان خود نیز مسابقه دهید.

PES 2018 PRO EVOLUTION SOCCER
PES 2018 PRO فوتبال اندروید

همانند نسخه ی سال گذشته حالت کنترلی بازی هم بصورت پیشرفته می باشد و هم بصورت کلاسیک ، حالت پیشرفته ی بازی در سال قبل مشکلاتی داشت که در نسخه ی جدید بازی برخی از این مشکلات رفع شده اند و شما برای کنترل بازیکنان خود راحت تر خواهید بود ، علاوه بر قسمت کنترل و گیم پلی بازی ، جلوه های بصری و گرافیک بازی نیز پیشرفت چشمگیری داشته است و شما می توانید بوضوح این پیشرفت را در طراحی بازیکنان ، استادیوم و چمن بازی مشاهده نمایید.

تریلر بازی فوتبال پی اس ۲۰۱۹ را ببینید

اطلاعات:

  • اسم بازی: PES 2019 PRO EVOLUTION SOCCER
  • دسته: Sports
  • ورژن: ۳.۲.۱   تغییرات : رفع مشکلات نسخه های قبلی
  • شرکت سازنده: Konami
  • حجم: فایل نصبی: MB 41 دیتا: ۱.۲۹ GB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۵.۰ و بالاتر

تصاویر بازی PES ۲۰۱۹ PRO اندروید

دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت ! ( بروزرسانی اردیبهشت ۹۸ : نسخه ۳.۲.۱ ) 

دانلود فوتبال PES 2019 PRO 3.2.1 پی اس 2019 اندروید

آموزش نصب بازی”

– فایل نصبی APK را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و سپس استخراج کنید و پوشه jp.konami.pesam را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

برای ورود به بازی از فی-لتر-شک-ن استفاده کنید

سرورهای دانلود اندرویدزوم همگی ایران هستند و برای کاربران ایرانی حجم دانلودی نیم بها محاسبه میگردد

نسخه ۲۰۱۷

این نسخه قدیمی و از سایت حذف شده است

جدیدترین نسخه از سری محبوب Pro Evolution Soccer معروف به PES حدود یک ماه پیش برای کنسول های نسل هشتمی و رایانه های شخصی عرضه گردید ، این قسمت از بازی با اعمال تغییراتی نسب به نسخه های قبل خصوصا در بخش گیم پلی توانست نظر منتقدین را بر خلاف نسخه های پیشین جلب کند ، و اما امروز ما قصد داریم نسخه ی اندرویدی بازی Pro Evolution Soccer 2017 را برای شما معرفی کنیم که به تازگی و کمتر از یک هفته ی پیش عرضه گردیده است. در بازی PES 2017 شما با در اختیار گرفتن تیم محبوب خود می توانید در مسابقات و تورنمنت های مختلفی شرکت کنید و به عناوین و قهرمانی ها دست پیدا کنید. گیم پلی بازی نسبت به نسخه های پیشین پیشرفت خوبی داشته است که این موضوع را می توان از روی حرکات بازیکنان و همچنین عکس العمل های آن ها به خوبی فهمید ، واکنش دروازه بان ها نیز نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته است و پرش ها و حرکات آن نسبت به قبل واقعی تر شده است.

پیشنهاد ویژه: به هیچ وجه این بازی فوق العاده و سرگرم کننده را از دست ندهید.

روی اندروید ۵ به بالا قابل اجرا است و بازی آنلاین است

Pro Evolution Soccer 2017
Pro Evolution Soccer 2017

گرافیک بازی و همچنین طراحی بازیکنان و استادیوم ها نیز به خوبی انجام شده است و علیرغم اینکه با نسخه ی گوشی های هوشمند بازی پی اس ۲۰۱۷ روبرو هستیم چهره ی بازیکنان به خوبی طراحی شده است و شباهت زیادی با چهره ی واقعی آن ها دارد ، انیمیشن های بازی نیز به خوبی طراحی شده اند و شما با انجام کارهایی مانند خطا کردن ، گل زدن و … شاهد انیمیشن های بازی خواهید بود .در قسمت صداگذاری بازی نیز سازندگان به خوبی عمل کرده اند و توانسته اند تا حس و حال یک ورزشگاه فوتبال را به خوبی به مخاطب القا کنند. قسمت کنترل بازی فوتبال تکاملی حرفه ای ۲۰۱۷ نیز دارای پیشرفت هایی نسبت به سری قبل بوده است و شما با چند دست بازی کردن به آن عادت خواهید کرد ، البته در ابتدا بازی به شما نحوه ی کنترل بازیکنان را آموزش می دهد.

توجه: بازی به صورت آنلاین می باشد و بایستی به صورت دائم به اینترنت متصل باشید ، همچنین گزارشگر نیز در قسمت تنظیمات فعال می گردد.

تیزر رسمی بازی را آنلاین ببنید در صورت پسند آنرا با دیتا از انتهای صفحه دانلود کنید

ویژگی ها:

  • دارای گرافیک فوق العاده همراه با طراحی واقعی بازیکنان و استادیوم ها
  • گیم پلی جالب و سرگرم کننده
  • شرکت در مسابقات و تورنمنت های مختلف به همراه تیم مورد علاقه
  • صداگذاری خوب و واقعی

اطلاعات:

  • اسم بازی: Pro Evolution Soccer 2017
  • دسته: Sports
  • ورژن: ۰.۱.۰
  • شرکت سازنده: Konami
  • حجم: فایل نصبی: MB 26.3 دیتا: ۱ GB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۴.۰ و بالاتر

دانلود بازی فوتبال تکاملی حرفه ای ۲۰۱۷ :

نسخه ۲۰۱۸ از لینک بالا دریافت کنید

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا