معرفی و دانلود بازی آرکید Flippy Skate

Flippy Skate‏ از بازی های جالب اندرویدی در سبک آرکید می باشد که به تازگی توسط استودیو کچاپ عرضه گردیده است ، استودیو کچاپ با عرضه این بازی بار دیگر ثابت کرده است که در ساخت بازی هایی با گیم پلی اعتیاد آور و در عین حال ساده تبحر خاصی دارد.

موبنا – این بازی آرکید با دارا بودن گیم پلی رکوردی و سرگرم کننده می تواند شما را برای مدت ها سرگرم نماید.

Flippy Skate‏
Flippy Skate‏

گیم پلی بازی بدین صورت است که شما هدایت یک اسکیت را برعهده دارید و بایستی با استفاده از آن در طول مسیر خود به انجام حرکات نمایشی بپردازید. مانطور که در بالا اشاره کردیم گیم پلی بازی بصورت رکوردی می باشد ولی در این بازی رکورد و امتیاز شما بر مبنای حرکات نمایش که انجام می دهید محاسبه می گردد و طی نمودن مسیر بی انتهای بازی به تنهایی امتیازی را در بر نخواهد داشت. هر چقدر بتوانید در هنگام پرش های خود حرکات نمایش قشنگ تر و بیشتری انجام دهید طبیعتا امتیاز بیشتری نیز دریافت خواهید کرد ،البته اگر بتوانید در هنگام پرش های خود بصورت عمودی تر روی زمین فرود بیایید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد که این مساله منجر به بیشتر شدن سرعت اسکیت شما و در نتیجه پرش های بلند و نمایشی تر میشود.

Flippy Skate‏
Flippy Skate‏

در طول مسیرتان الماس هایی نیز وجود دارد که با بدست آوردن آن ها می توانید اسکیت های جدیدی با ظاهری متفاوت برای خود آزاد نمایید. سازندگان در طراحی محیط های بازی از رنگ های متنوع و مختلفی استفاده کرده اند که این موضوع سبب چشم نوازتر شدن بازی شده است ولی یکی از نقاط ضعف بازی نبود محیط های متنوع و مختلف می باشد که ممکن است سبب یکنواختی بازی برای مخاطبین شود.

تصاویر بازی Flippy Skate‏ :

دانلود بازی Flippy Skate‏ :

معرفی و دانلود بازی آرکید Flippy Skate

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا