معرفی و دانلود بازی پازل Golf Peaks

Golf Peaks از بازی های جدید و جالب اندرویدی در سبک معمایی می باشد که مدت زمان زیادی از عرضه آن نمی گذرد که با دارا بودن گیم پلی منحصربفرد و سرگرم کننده توانسته نظرات مثبت زیادی به خود جلب نماید.

مجله آنلاین موبنا – این بازی معمایی موفق به کسب نمره بسیار خوب ۴.۸ از ۵ در پلی استور شده است.

Golf Peaks
Golf Peaks

همانطور که از نام بازی پیداست شما بایستی به انجام بازی گلف بپردازید ولی با این تفاوت که شما برای رساندن توپ گلف به سوراخ بایستی موانع مختلفی را با حل کردن معماهای چالشی پشت سر بگذارید. گیم پلی بازی بدین صورت می باشد که در پایین صفحه کارت های مختلفی را مشاهده می کنید که میزان حرکت توپ در خانه های مربعی برای شما مشخص شده است ، با انتخاب هر کدام از این کارت ها به تعداد همان عدد نوشته شده بر روی کارت ، توپ حرکت خواهد کرد و در پایان بایستی شما میزان حرکات توپ را طوری پیش ببرید و به سوراخ برسانید که با همان اعداد نوشته شده بر روی کارت ها برابر باشد. هر چقدر که در مراحل بازی پیش بروید مراحل نیز به مرور سخت تر می شوند و شما کار سخت تری برای به پایان بردن مراحل دارید.

Golf Peaks
Golf Peaks

در طول بازی شما می توانید از دو دکمه retry و undo نیز استفاده کنید که به ترتیب می توانید حرکت خود را از اول انجام دهید و مرحله را از اول شروع کنید. بطور کلی بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله می باشد که شما را با معماهای چالشی روبرو می سازد. سازندگان برای طراحی گرافیکی بازی از موتور unity استفاده کرده اند و فضای بازی را به گونه ای مینیمال طراحی کرده اند که برای بازیکنان آرامش بخش است. در پایان اگر از طرفدارا سبک بازی های پازل و معمایی هستید به شما توصیه میکنیم این بازی را از دست ندهید.

تصاویر بازی Golf Peaks :

دانلود بازی Golf Peaks :

معرفی و دانلود بازی پازل Golf Peaks

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا